Skip to main content

بما کودکان گفتند که ایران

بما کودکان گفتند که ایران
Anonymous

بما کودکان گفتند که ایران سرای ماست . خواندیم ما گل های خندایم /فرزندان ایرانیم / خاک ایران زمین را بهتر زجان میداینم . بما نگفتند که دین شیعه چگونه مردم تبریز را قتل عام کرد .بما نگفتند اسلام دین خشم توحش و بر بریت است .بما نگفتند که تاریخ این کشور چیست .من نپرسیدم چرا همسایه ما ترک است و یا عرب .ولی مادرم میگفت بندگان خدا هستند .مادرم میگفت سید است و اولاد پیغمبر و هر کس به دین خود.نه ما هیچ نمیدانستیم از همسایه ترک و ارمنی و عرب .مادر بزرگ میگفت در جنگ اسد اباد چقدر روس گشته شد .روس کجاست ؟روس برای مادربزرگ وحشت بود .میگفت روسها به اسب های خود ابجو میدادند و انار را با پوست میخوردند و به حمام زنانه رفتن و زنان فریاد زنان بیرون دویدند.

بزرگ که شدیم گفتند روس کشو رشوراها است و همسایه های ترک و عرب خلق ها هستند .وطن رفیق واژ ه ا ی بورژوائی است. وطن یعنی کشور شوراها مهد سوسیالیسم. عجب .چه دروغی سرهم بافتند و به خورد ما دادند .ما در محاصر بودیم و هستیم.
در محاصره ترک و عرب و دین و روسیه و غرب و استعمار و سرمایه داری جهانی و غیره وما هیچ نمیدانستیم .راستی با این همه دشمن از کدام ایران باید حرف زد؟