Skip to main content

با تشکر از افشا این جنایت

با تشکر از افشا این جنایت
Anonymous

با تشکر از افشا این جنایت تاریخی که بر مردم قفقاز رفته است.هزاران انسان بی گناه از همه جای جهان و ایران در اردوگاهای مخوف و سیاه مارکسیم لنیسنیم د رشوروی سابق از پا در امدند. احزاب چپ در جهان و ایران در برابر این جنایات سکوت کردند و دولتهای وقت هرگز گزارشی در روزنامها منشر نکردند.انتشار اخبار در باره جنایت علیه مردم روسیه و قفقاز و ایرانیان در بند فاشیسم کمونیستی میتوانست از چپگرائی در ایران جلوگیری کند و سرنوشت فکری چپ ایرانی را در مسکو رقم نزند. افشا ان جنایات از سوی دولت وقت میتوانست از دو حرکت تجزیه طلبانه د رایران اذربایجان و کوردستان جلوگیری کند.
ادامه سکوت در باره انچه در روسیه سال 1917 گذشت پایانی جز رویداد ارتجاعی برامدن ارتجاع اسلامی با کمک غرب و دفاع بدون قدید شرط چپ ایران از ارتجاع سیاه نداشت.
مردم ایران اساسن اطلاعی از اینکه در شووری

چه میگذرد/ نظام کمونییستی از نظر اقتصادی چه عملکردی دارد را هرگز نداشتند و برعکس توپخانه چپ و بلند گوی ان رادیو پیک چشم و گوش مردم را با شعا رها و دروغهای تاریخی کر و کور کردند.نا گفته نماند که بسیاری از عناصر چپ خود نیز تا سیبری و و پای اعدام و کا راجبار ی رفتند ولی تبلیغات چپ صدای انها را پیش از انکه به نسل جوان برسد خفه کردند. عقب افتادگی روسیه کنونی و اروپای شرقی و ادامه استبداد رضا شاه و شیوه حکومتی محمد رضا شاه ناشی از ترس و وحشت از جریان بلشویک و تسلط خونین ان بر نیمی از جهان بود.