Skip to main content

من ارزو میکردم که ایکاش

من ارزو میکردم که ایکاش
Anonymous

من ارزو میکردم که ایکاش ایرانیان در در جه نخست میهن پرست بودند و و کشور خود را فدای عده ای عر ب پا برهنه نمی کردند. نژاد پرستی پیش کش اقا ی چپی این مردم در اثر تبلیغات دین اسلام و چپها اساسن مردمی بی وطن و بدون مسئولیت شده اند. مردمی که نزدیک به دو ملیون پای پیاده برای روز چهلم عربی که در هزار سال پیش به در ک واصل شده ایا نشان میهن پرستی و یا نژاد پرستی است؟ مردمی که هرساله میلیارد ها دلار پول این کشور رابه مکه و مدینه و کور مردگان عرب میرند اریائی و نژاد پرست و میهنپرست هستند ؟ نه این مردم اخوند صفت همان تخم ترکه اعراب مهاجم هستند که فرزندان ثروت و کشور خود را فدای قوم سامی میکنند.صد ها ایرانی میهن پرست برای هیمن مردم مسلمان اعدام شدند ولی مردم به دیدار امام زادگان عرب میروند ونه به دیدار خانوادهای به جان امده از ظلم اسلام.
میلونها ایرانی بخاطر اهداف

اسلامی از سوی همین نظام عربی اواره وطن شدند و حتا در همین غرب بسیاری از میهن پرستان ایرانی قربانی کینه اسلامی شدند مانند شادروان بخیتار و فرخزاد .
اما هدف از انتشار این گونه مقالات چیست؟
واقعیت این است که جریان چپ در ایران هدفی جز بوجود اوردن استبدادی دیگر در ایران را حتا به قیمت نابودی این کشور در سر ندارد واین گونه مقالات در خدمت همان تجزیه کشور و ایجاد دشمنی و تخم نقاق قرار دارد.
در غرب متمدن مانند المان تا کنون دها ترک در اتش سوز ی گشته شده اند.در همین اروپا دها هزار نفر برای اخراج ترک و خارجی و عرب و مسلمان به خیابانها میایند در همین امریکا دیدیم که چگونه مردی بی دفاع بدست پلیس امریگائی خفه شد.ولی بر عکس سازمان اسلامی مجاهدین خلق و دیگر سازمانها چگونه همکار و همیار قدرت های مخوف غربی شدند. ایا این سازمانها اریائی و نژاد پرست و ایرانی هستند؟