Skip to main content

آقای ناصر کرمی، یک بار بدون

آقای ناصر کرمی، یک بار بدون
Anonymous

آقای ناصر کرمی، یک بار بدون تکبر و خودبزرگ بینی بیش از حد، تمامی نوشته های خودتان را مرور کنید، آنوقت انصافا به این نتیجه خواهید رسید که شما عوامفریبی هستید در حد اعلای عوامفریبی.
یک بار همان جمله ای را که در کامنتتان نوشته اید، بخوانید. البته تقصیر شما نیست. شما حتی معنی کلمات و جملاتی را که خودتان نوشته اید را هم نمی فهمید.
جمله شما، یک جمله خیلی ساده فارسی است که تنها کسی که معنی آن را نمی فهمد، خودتان هستید. شما نوشته اید که: <چرا این افراد به واژهء تُرک ( قوی، زورمند) که حتّی یک قرن از قدمت آن نمیگذرد و در هیچ منبع و کتاب و سنگ نوشته و لوحه ای اثری از آن نیست حساسیّت نشان نمیدهند>
شما نوشته اید حتی یک قرن از قدمت واژه ترک نمی گذرد.
عوامفریبی را کنار بگذارید. کسانی که این جمله شما را در این سایت می خوانند، عوامی نیستند که از پشت کوه آمده باشند و بی سواد باشند. در این جمله، شما

به هیچوجه از تحقیق و پژوهش و چیز دیگری صحبت نکرده اید. شما می گویید که این واژه بیشتر از یک قرن قدمت ندارد. به همین سادگی! و من هم به طنز نشان داده ام که این .وازه قرنهاست که قدمت دارد و حتی حافظ شیرازی هم از آن استفاده کرده است.
شیوه شما این است که بجز خودتان همه را بیسواد می خوانید و کسی را هم شایسته بحث نمی دانید. ولی برای عوامفریبی همه را به بحث دعوت می کنید و هر وقت هم که طرف مقابل با دلایل محکم، غلط بودن نطرات شما را نشان بدهد، زود می گویید که تو بیسواد هستی و بیا پالتاک تا بحث کنیم. گاهی هم وقتی می بینید که حتی در پالتاک هم با تمام حرافی هایتان حریف او نمی شوید، خیلی راحت سکوت می کنید و یا حداکثر با گفتن اینکه من بحثی با شما ندارم، صحنه را ترک می کنید.
شما وقتی جمله بالا را می نوشتید، معنی آن را نمی دانستید. حالا آمده اید و می گویید که گویا منظورتان این بوده است که بیشتر از صد سال نیست که تحقیقات در مورد این واژه شروع شده و آن هم فقط منابع <جوامع مترقی> را می خواهید. حالا اگر من واژه ترک را در کتابهای ابن اثیر، ابن خلدون، ابو ریحان بیرونی، بیهقی و دهها منبع ایرانی و عربی دیگر به شما نشان دهم، همه را انکار خواهید کرد و فقط باید کتابهای آلمانی، آنهم از نویسندگان ضد خارجی پیدا کنم و برایتان بیاورم. حتی احتمالا اگر در مورد گوگ ترکها هم بخواهیم صحبت کنیم، آنها را هم انکار می کنید چون حرف شما رد می شود.
شما خطاب به من می نویسید که: <روش شما برای اثبات مسائل همان جریان نوشتن مار بر تخته و کشیدن شکل مار است، شما تلاش نکنید که بجای دیالوگی منطقی و با پشتوانه بحث را به جک و طعنه و مسخره بکشانید، چنین روشی را ارگانهای اطلاعاتی رژیم اسلامی برای ترور اخلاقی و فرهنگی و دانستنی های افراد بکار برده و می برد>
نه جناب ناصر کرمی دانشمند! من بارها با دلیل و منطق با شما به بحث پرداخته ام ولی شما نشان داده اید که علیرغم ادعاهای خودبزرگ بینانه تان، اهل منطق و علم و استدلال نیستید و هر جا که پای استدلال و منطق پیش بیاید، به سرعت و با هزار ترفند، فرار را بر قرار ترجیح می دهید. پس من چه بحث جدی می توانم با شما داشته باشم؟
کاری که شما می کنید، یعنی ایجاد تفرقه و کینه و نفرت در میان مردمان ایران (برخلاف شما من همه ساکنان ایران را ایرانی می دانم و نه مهمان و مهاجر و مهاجم) و تبلیغ و ترویج نژادپرستی و نژادستیزی، همان است که وزارت اطلاعات رژیم آخوندی، سالهاست که برروی آن سرمایه گذاری کرده و به آن مشغول است.