Skip to main content

نگرش و برخورد آقای پانها تنها

نگرش و برخورد آقای پانها تنها
Anonymous

نگرش و برخورد آقای پانها تنها محدود تنها به یک فرد محدود نمی شود. این تفکر بخش وسیعی از ملت فارس است که تحت تاثیر حاکمان فاشیست فارس آموزش و پرورش یافته اند. کمونیستهای این ملت هم فرق چندانی با آقای پانها ندارند. کمتر کمونیست فارس و ایرانی هست که به ملتهای تحت ستم برخورد برابر داشته باشد. این روش و تفکر آنهاست و من گلایه ای از آنها ندارم. گلایه من از خودمان ترکها و نیروهای دمکراتیک ترکهای اذربایجان است که آنها را تحمل می کنیم و به آنها امتیاز و قدرت میدهیم.
ائلیار عزیز، شما و هر ترک دیگری هزاران بار هم دوستی و برادری خود را نسبت به ملت عزیز فارس نشان داده و اثبات کنید همانطوریکه در صد سال پیش کمونیستهای آذربایجان اثبات کردند باز هم آنها شما و ما را ترک خر خواهند خواند.

آنها تر و خشک را با هم می سوزانند. این اندیشه اغالب در میان فارس زبانها است. در نتیجه شما آذربایجانیهای انقلابی و برابری طلب قربانی هستید و همه انرژی و زحمات تان هدر رفته و هدر خواهد رفتا. آنقدر که ما به ایران و ایرانی یعنی فارس خدمت کردیم که یک میلیونم آن را دمکراتها یا دیگر نیروهای فارسها به ترکها نکردند.
ائلیار جان فاشیسم فارس با نصحیت ما جایش نخواهد نشست. با ملت فارس نمی توان برابر و دوستانه در یک کشور زیست. تجربه صد ساله این را اثبات کرده است. بیائید بخود بیائیم و کشور آزاد ، مستقل، دمکرتیک و برابر خود را ایجاد کنیم و از شر برتری طلبان فاشیست و استثمارگر فارس خلاص شویم و این همه سر همدیگر نزنیم