Skip to main content

اعتراض به دوست عزیزم آقای

اعتراض به دوست عزیزم آقای
اژدر بهنام

اعتراض به دوست عزیزم آقای کیانوش توکلی!
من به هیچوجه مایل به بحث با آقای ناصر کرمی نیستم چون تجربه به من ثابت کرده است که بحث با ایشان که فردی بسیار بی ادب و بی منطق هستند، فایده ای ندارد. اعتراض من به شماست که اجازه می دهید کسانی مانند ناصر کرمی، هر توهینی را به عنوان نظر به هر کسی که می خواهد منتشر کند.
متاسفانه کامنتهای سایت پر هسنند از تاخت و تاز به همدیگر و دریغ از چند بحث خوب.
متاسفانه شما مرزی بین نظر، تبلیغ، توهین و اتهام قائل نیستید. زمانی هم که در مدیریت سایت بودم، وقتی با توهین و اتهام مخالفت می کردم، متهم می شدم به مخالفت با آزادی بیان! در صورتی که من همیشه می گفتم کسانی مانند آقای کرمی می توانند نظرات خود را بیان کنند، هرچند نژادستیزانه و فاشیستی باشند ولی آزاد نیستند که به کسی توهین کنند.

در کامنت بالا از آقای کرمی، همان سطر اول توهینی است به یک کامنت نویس به نام خانم فرناز کردستانی.
وقتی ایشان انسانها را از لحاظ "نژادی" مورد خطاب قرار می دهد، نظر ایشان است، صرفنظر از این که نژادپرستانه و نژادستیزانه و فاشیستی است و هر چند که به کار بردن این شیوه، در کل، توهین به بشریت است. ولی وقتی ایشان می نویسد: "مگر اینکه در آن زمان دو نژاد تُرک و تازی، هنوز وارد مرحلهء تمدن و فرهنگ سازی نشده بودند و هنوز با کشاورزی و دامداری آشنایی نداشتند و خوراک آنها از برگ و ریشهء درختان بوده و هنوز علفخوار بوده اند"، این دیگر نظر نیست بلکه توهینی است پوشیده به هموطنان ترک و عرب.
همچنین وقتی آقای ناصر کرمی می نویسد: "تاریخ دُزدی، واژگونه نگاری تاریخی، جعل و سند سازی، هویّت سازی بی اساس، ادبیّات دُردی، شاعر و نویسنده سر شناس دُزدی همه از شاخص های تُرک و تازی است و کار ایرانیان نیست"، این دیگر توهین آشکار و عیان است به هموطنان ترک و عرب است.
این جمله یعنی اینکه: 1- خصوصیت مردم ترک و عرب، جعل و دزدی و... است. 2- مردم ترک و عرب ساکن ایران، ایرانی نیستند.
کیانوش گرامی، مسؤل تمامی این توهین ها شما هستید و امیدوارم در مقابل هموطنانمان پاسخگو باشید.