Skip to main content

"به اژدر" گرامی، این را که

"به اژدر" گرامی، این را که
اژدر بهنام

"به اژدر" گرامی، این را که واقعا "پایه گذار توهین و جعل و دروغ و راسیسم و فاشیسم در این سایت" چه کسانی هستند، نمی دانم. آنچه من می بینم این است که متاسفانه در این سایت تعدادی هستند با نامهای مستعار که به هم دیگر و به مردم توهین می کنند. فارس و ترک و کرد و... هم ندارد. متاسفانه اینجا همه آزادند که این توهین ها و جعل ها و دروغها و تبلیغات راسیستی و فاشیستی را پیش ببرند.
این عده به مردم فارس و ترک و کرد و عرب و بلوچ و... توهین می کنند و آتش نفاق و کینه را شعله ور می سازند. چه بسا برخی از اینها ماموران خود رژیم هستند.
البته من شخصا گردانندگان سایت را مقصر و مسؤل می دانم (که خودم هم جزو آنها بودم) که بر خلاف آیینامه های خود عمل می کنند و با وجود تصریح در معرفی نامه سایت، به این کارها میدان می دهند. کار به جایی رسیده است که اتهامات آشکار علیه اشخاص با نام و نشان آنها و حتی فحش های خواهر و مادر

هم منتشر می شود.
به این کامنت یکی از Anonymous های بیشمار توجه کنید که همین امروز منتشر شده است:
"همین دیشب همه رسانه های روس محور با هم یک خبر دروغ پخش کردند که در هیچ رسانه غربی نیامده بود..." و در ادامه می نویسد: "وه از این همه مزدوری
وه از این همه مادر قحبگی که لنین و استالین هم پیش ان لنگ می ا ندازند".
و من واقعا از در پیش گرفتن چنین شیوه ای در سایت، متاسفم.
"به اژدر" گرامی،
شما خطاب به من نوشته اید: "شما ترکها با شرکت همه جانبه در سرکوب مردم ایران دخالت دارید و تازه طلبکار هم هستید"
نه دوست عزیز! "ما ترکها" در هیچ جنایتی سهیم نیستیم. عده ای از "ترکها" و عده ای از "فارسها" و عده ای از دیگر ملیتهای فرهنگی در این نظام، آن بالا و در مسند قدرت نشسته اند و به سرکوب مردم و غارت آنها مشغولند. این را نمی توان به حساب "ترکها" یا "فارسها" یا کردها و یا ... گذاشت. این همان کاری است که افراطیون با استفاده از آن دشمنی را دامن می زنند. عده ای از اینها جمهوری اسلامی را "ترک" و عده ای دیگر "فارس" معرفی می کنند و این درست نیست. جمهوری اسلامی، برخلاف آنچه که اینها می گویند، نماینده هیچ "نژاد" و "تباری" نیست. برخورد "نژادی" و "تباری" از سوی هر کس که باشد، برخوردی راسیستی است.