Skip to main content

جناب ابراهیمی، نکنه یادتان

جناب ابراهیمی، نکنه یادتان
Anonymous

جناب ابراهیمی، نکنه یادتان رفته است مسعود بارزانی و تتمه آن را همان ترک‌های نقده پناه دادند و صد البته کردهای اقلیت نقده هم قصد جان وی را کرده بودند ولی بارزانی در دامان ترک‌های قره‌پاپاق نقده زده ماند. ولی آیا امثال بارزانی مگر حد و اندازه خود ر می داند؟ آیا قاسملو حدو اندازه خود را می دانست؟ آیا حزب دموکرات کردستان مصطفی هجری و پژاک حاجی احمدی را به عنوان رهبران نمادین از شهرستان نقده انتخاب کرده‌اند چه هدفی دارند؟ تمامی اینها نشان از توطئه ‌ای در آینده دارد! اگر احزاب تروریستی به باج خواهی از معدن‌إاران و کارخانه‌داران ترک دست می زنند و یا کردها در هر جایی که برای کار کردن رفته‌اند آنجا را کردستان بنامند - کسی حق اعتراض ندارد؟‌ اغلب کردها در توهم به سر می برند! خیال می کنند با اتکا به اسراعیل و مریکا می توانند در خاک آأربایجان برای خود دولت ملی ایجاد کنند.

اگر این افراطگرایان شعور و درک سیاسی بالایی داشتند لا اقل دولت کردی را در اراضی ملی خود تعریف می کردند و دچار وضعیت آش نخورده و دهن سوخته نمی شدند... کردی که اعتراضات خود را عمدا و با حمایت دولت به اورمیه می کشاند دارای شعور سیاسی بالا و آینده‌نگری نیست. کدامین آدم عاقل هنوز هیچ نشده خود را در دو جبهه درگیر می کند؟؟؟؟؟
متاسفانه رسانه‌های کردی مثل این مثل: خر نبینند و پالان زنند: فقط به این مساله تاکید می کنند که ترک‌ها حق کردها را پایمال کرده‌اند!!! کدام ترک؟؟؟ ترکی که کارمند دولت است و حتی خودی را نیز محو و نابود می کند؟؟؟ کرد مثل ارامنه داشناکسوتیون فلسفه ملت شدن ندارد و این جای خالی را با دشمن تراشی فرضی می خواهد حل کند... این است مشکل کردهای افراطی که دائما آت دست قدرت‌های خارجی و شونیسم فارس شده و می شود..