Skip to main content

اگر مردم ایرا ن موفق میشدند

اگر مردم ایرا ن موفق میشدند
Anonymous

اگر مردم ایرا ن موفق میشدند روزی خمینی این شیاد سر سپرده را همچو شیخ فضل الله نوری محاکمه کنند انچه خمینی و دیگر بی وطننان منبری و محرابی میگفتند این بود که ما بر اساس دین اسلام و شریعت ونبوت و احادیث و قران عمل کردیم و هدفی جز ترویج اسلام وعملی کردن دین نبی دراین کشور نداشتیم. بنا بر این مشگل بی وجدانها و بی وطننانی مانند خمینی و رفسنجانی و دیکر ادمکشان اسلام نیستند بلکه این قران است .اری قران که اموزگار قتل و جنایت و دزدی و خیانت است.
باید پرسید اگر اسلام دین رحمت است پس کجا رفتند مردم یهود اهل مکه و مدینه ؟ایا جز این بود که به دستور خود محمد بنیانگزار دین وحشت و ستم گری اهل مکه و مدینه و ایران و ترک و روم قتل و عام شدند؟
اعدام ها ی سیاسی در ایران از اغاز سال 57 تا کنون /قتل های زنجیره ای گشتار بزرگ 67 همه ناشی از دستورات پلید قران است.

قران همچو ضحاک خوراکی جز مغز انسان ندارد و مسلیمن در این قتل عام ضحاکی با باور به قران و به دین و مردگان عرب در این جنایات سهیم هستند. مردم ایران برای خوشبختی خود و نسل اینده و کشور ایران راهی جز در اتش انداختن قران و بستن مساجد و بستن در بار مردگان عرب ندارند.در همان سال 57 شفیعی کدکنی شعر زیر را سرود ...

با انکه صد هزار شقایق به کوه دشت /پر پر شده است در ره ان سرخ انتظار ./ از گوشه مطبغ پیاز پیر/ با ریش و ریشه ای که فرو هشته در سبد/افروخته است رایت سبزی / که این منم پیام ان بهار .