Skip to main content

من نمیدانم چرا بعضی از

من نمیدانم چرا بعضی از
Anonymous

من نمیدانم چرا بعضی از آزربایجانیها نوشته های خود را با اعلام برائت از به اصطلاح دو جبهه! ( شوونیزم فارس و تجزیه طلب ترک! ) آغاز می کنند. جناب احمدزاده نیازی به آن چند سطر اول نیست. همان بهتر که از اول وارد مطلب شوید و قضاوت را به خود خواننده واگذار کنید. ممکن است طیفی از خوانندگان شما را تجزیه طلب و طیفی شما را مانقورت خطاب کنند. ولی وقتی تیتر نوشته را خودتان این گونه انتخاب می کنید خودتان به حساسیت دامن می زنید.
اولا استقلال طلبی یک خواست و روش سیاسی است. شما هم نهایتا می توانید بنا به دلایل مشخص مانند بنده با استقلال طلبی در شرایط حاضر موافق نباشید ولی آیا اندیشه، آرزو وآرمان استقلال طلبی برای آزربایجان جنوبی نیز محکوم هست؟
آن طیفی که شما و ما را به هر دلیلی تجزیه طلب می خواند بعد از دیدن کلمات و جملات متعادل! به همراه اعلام برائت از به اصطلاح تجزیه طلبان ترک، دیدش نسبت به شما عوض

نخواهد شد. پس با تاکتیک طوری بنویسم که نه شیش یانسین و نه کاباب و زیر پا گذاشتن اصل حق تعیین سرنوشت آزربایجان ( که یک حالتش می تواند در آینده به استقلال آزربایجان ختم شود) نمی توان به جایی رسید. اگر واقعا می خواهید قسمتی از بار سنگین بر روی دوش این ملت کم کنید و چیزی هم از مطلبتان نصیب خوانندگانی مانند من شود مطالبتان را با اصول و ادبیات علمی و سیاسی و بدون ساتاشما و توخونما بنویسید.