Skip to main content

سایت ایران گلوبال اصرار دارد

سایت ایران گلوبال اصرار دارد
Anonymous

سایت ایران گلوبال اصرار دارد نوشته هایش حتما به زبان فارسی و یا به همراه ترجمه فارسی شان منتشر شود. جناب ائلیار دلیلش را در کامنتشان "مغشوش شدن سایت و حواس خواننده و عدم امکان بررسی مطالب غیرفارسی" ذکر نموده اند.
مغشوش شدن سایت:
راه حل های مختلف و حتی خیلی ساده برای رفع این مشکل وجود دارد.
عدم امکان بررسی مطالب غیرفارسی:
فردی بلند می شود هر چی از ذهن بیمارش تراوش می کند توی سایت منتشر می کند، به همه توهین می کند، مسخره می کند. در تعجبم، مگر ایشان به زبانی غیر از زبان فارسی می نویسند که سایت با مشکل عدم بررسی مواجه است. نه تنها از انتشارات نوشته های بی ارزش و مملو از توهین و حقارت به مردم کشورمان از طرف این شخص ممانعت به عمل نمی آورد، بلکه ایشان باز اجازه دارند دوباره و باز دوباره و... نیز به نشر اینچنین مطالب تفره برانداز و مضر ادامه دهند.

پس نتیجه می گیریم در این مورد، بحث بر سر زبان نوشتار نیست و من هم اجازه دارم مطالبی اینگونه چندش آور را به زبان ترکی و یا عربی و انگلیسی در سایت بنویسم.
از مسئولین محترم و گردانندگان عزیز سایت ایران گلوبال که ایچنین فضای مناسبی را برای گفتمان و انعکاس تفکرات و اندیشه های نویسندگان و محققین کشورمان فراهم نموده اند خیلی سپاسگزارم و از اعمال سیاست بررسی مطالب منتشر شده سایت جانبداری می کنم. تقاضای عاجزانه ای دارم، بیش از نوع زبان نوشتار روی فرهنگ و به اطلاح دوست عزیزمان ائلیار بهداشتی و یا غیر بهداشتی بودن آن دقت نظر شود.
بررسی مطالب غیرفارسی خیلی کار مشکلی نیست و هم اندازه مطالب فارسی زمان می برد که متاسفانه خود مسئله بررسی مطالب فارسی سایت هم دچار مشکل می باشد. امیدوارم هر دو مورد در آینده حل بشود هم بررسی مطالب فارسی و هم انتشار مطالب غیرفارسی بدون ترجمه صد البته با بررسی پیشین.