Skip to main content

اگر جواب شما به همه سوالهای

اگر جواب شما به همه سوالهای
Anonymous

اگر جواب شما به همه سوالهای فوق مثبت است و غرب و دموکراسی غربی و امریکا و اسرائیل پشت همه اینها هستند من از شما که ضد لیبرال دموکراسی و ضد غرب و ضد امریکا و ضد اسرائیل هستید می پرسم :
چرا با این توطیه غرب (به گفته شما ) مثل موا رد دیگر مبارزه نمی کنید ؟ چرا به فکر توجیه اعمال پلید این به اصطلاح عاملان غرب ( به گفته شما ) هستید ؟
چرا اگر تروریستی علیه اسد و روسیه و ج ا باشد حتا قبل از اینکه به اعمال تروریستی اقدام کند فو را او را بدون چون و چرا میکوبید ؟ حتا اگر تروریست هم نباشد او را سرکوب میکنید و اگر یک رژیم وابسته به شما مثل اسد و کاسترو و مادرو و ج ا آنها را سرکوب کند بی چون و چرا از ان حمایت میکنید ؟ اما در این جا وقتی کسی سر خبرنگار آمریکایی را در عراق و سوریه و افغانستان میبرد نمی گویید من فولی هستم ؟ چرا آنرا به گردن قربانی می اندازید و کشوری که قربانی به ان تعلق دارد و به سیاست

اگر جواب شما به همه سوالهای فوق مثبت است و غرب و دموکراسی غربی و امریکا و اسرائیل پشت همه اینها هستند من از شما که ضد لیبرال دموکراسی و ضد غرب و ضد امریکا و ضد اسرائیل هستید می پرسم :
چرا با این توطیه غرب (به گفته شما ) مثل موا رد دیگر مبارزه نمی کنید ؟ چرا به فکر توجیه اعمال پلید این به اصطلاح عاملان غرب ( به گفته شما ) هستید ؟
چرا اگر تروریستی علیه اسد و روسیه و ج ا باشد حتا قبل از اینکه به اعمال تروریستی اقدام کند فو را او را بدون چون و چرا میکوبید ؟ حتا اگر تروریست هم نباشد او را سرکوب میکنید و اگر یک رژیم وابسته به شما مثل اسد و کاسترو و مادرو و ج ا آنها را سرکوب کند بی چون و چرا از ان حمایت میکنید ؟ اما در این جا وقتی کسی سر خبرنگار آمریکایی را در عراق و سوریه و افغانستان میبرد نمی گویید من فولی هستم ؟ چرا آنرا به گردن قربانی می اندازید و کشوری که قربانی به ان تعلق دارد و به سیاست های غلط کشور غربی مربوطه و یا به حمله بوش به عراق و افغانستان و یا ناتو به لیبی مربوط میکنید ؟

مسلمانان ! مارکسیست ها ! اسلامیست های مارکسیست ! مارکسیست های اسلا میست !

اسلام هراسی را شما مسلمانان و حامیان مسلمانان امریکا ستیز و غرب ستیز ایجاد کرده اید
وظیفه امریکا و غرب نیست که در میان این اتش و خون خودش را به درد سر بیندازد بین شما که مدعی اسلام دیگری هستید و برادرانتان که به گونه ای وحشی به همه مبانی تمدن و آزادی و پیشرفت و دموکراسی و شیوه زندگی غربی حمله کرده اند دنبال تفاوت بگردد !
وظیفه شما است که به جای فرافکنی با این برادرانتان بجنگید و ثابت کنید که با آنها فرق دارید . البته نه در ادعا و پنهان شدن پشت چند کلمه مثل من شا رلی هستم و بعد منافقانه بگویید آنها اشتباه کرده اند مثل شما تسلیم سانسور استالینیستی و اسلامیستی نشده اند و یا کوشش در پوشش فراهم کردن و استتار این تروریست ها و مشروعیت تلویحی دادن به آنها برای فرو کردن سیخ در چشم غرب که پوتین و آیات عظام و سپاه پاسداران و کاسترو و وابسته های روسی شرق اوکراین و صدام و قذافی و اسد را خوش بیاید !

شما اگر به ان سردار ایرانی نهیب زدید که بیهوده از جیب شما خرج نکند و اگر گفتید که اسرائیلی و یهودی هستید آنوقت ادعای شما قبل اعتنا است
شما اگر به معاون وزیر خارجه روسیه نهیب زدید سرزمین ایران جای لاشخور بازی روسیه نیست به جا ی مردم ایران به غرب پیام تهدید آمیز ندهید و مردم ما را مثل مردم سوریه گو شت دم توپ نکنید آنوقت ادعای شما قبل اعتنا است
شما اگر همان اندازه که از سانسور و تهدید شاهین نجفی و کانون نویسندگان داخل ایران و سانسور دولت آبادی جنجال های دیوانه وا ر میکنید , از تهدید گلشیفته و سانسور بدن عریان هنری او و سانسور دگر اندیشانی مثل بنی صدر که حالا به نوری الا هم رسیده و نهضت آزادی و زندانی کردن امیر انتظام هراسناک شوید میشود تا حدودی به ادعاهای شما گوش کرد
شما اگر به پوتین و اسد نهیب زدید و به کردهای تروریست و تروریست های شرق اوکراین حمله بردید و از موسوی و یاکونوویچ و کاسترو انتقاد کردید , آنوقت میشود به ادعاهای دیگر شما در مورد اسلام گرایی اردوغان و توطیه چینی غرب در منطقه و سایر نقاط جهان گوش داد .

مردم ایران
مارکسیست های روسی دشمن اصلی امنیت سیاسی و اقتصادی و آزادی بیان و دموکراسی هستند
این میوه تلخ مارکسیستی روسی است که از آستین اسلام تروریستی دخالت گر فاشیست بیرون آمده
به همان دلیلی که رهبران مارکسیست روسی امروز دنبال منحرف کردن اذهان از جنایتی که علیه بشریت بی گناه ( اهل قلم - نه شمشیر و کوکتل مو لو تف و کلاشنکف و بمب ها شیمیای و ...) رفته است و به این زودیها آنرا سر پایانی نیست , هستند