Skip to main content

ائلیار عزیز، امیدوارم که تمام

ائلیار عزیز، امیدوارم که تمام
اژدر بهنام

ائلیار عزیز، امیدوارم که تمام فکرهایتان را کرده باشید و دوباره آن را تغییر ندهید تا بحثمان هدر نرود.
شما از انتشار همه متون به زبانهای رایج در ایران بدون ترجمه آن شروع کردید، به 2 مطلب در ماه رسیدید و حالا به هفته ای 1 مطلب جدید و منتشر نشده.
این ویرایشهایت مرا کشتند چون باید هر لحظه نوشته ات را خواند تا تغییرها را در نظر داشت.
آقای کیانوش توکلی پاسخ شما را دادند: "نظرم همان است که "درباره ما" ایران گلوبال نوشته شده است که حاصل یک نظر جمعی است و اگر قرار باشد تغییری در آن صورت گیرد بازهم باید حاصل نظر جمع کوچک ما ، نویسندگان و کاربران سایت باشد"
حالا باید یک طرح عملی و با برنامه بدهید تا کیانوش را راضی کنید که نظر شما را به رای نویسندگان و کاربران سایت بگذارد.
واقعا طرح عملی شما چیست؟ همانطور که پیش از این نوشتم، شما ایده دارید، طرح عملی ندارید.

شما می نویسید: "من ابزار عملی بودن آن را نشان داده ام. دوستان دیگر هم شرایط دیگراش را فراهم کنند"
نه دوست عزیزم! شما ابزار عملی بودنش را نشان نداده اید. شما تنها ایده اش را طرح کرده اید. درست مثل این است که من بگویم: جمهوری اسلامی باید برود. حالا من ابزار عملی بودنش را نشان داده ام. دیگران هم شرایطش را فراهم کنند.
دوست عزیز و خوبم، شما اول باید مساله را با کیانوش توکلی حل کنید، باید با آقای دوشکی تماس بگیرید و رضایتش را جلب کنید، باید با آقای بنی طرف تماس بگیرید و رضایتش را جلب کنید، بعدا از از طرف آنها قول بدهید.
یعنی اگر آقای دوشکی و بنی طرف بگویند: ایده خوبی است ولی ما وقت این کار را نداریم، طرح شما برای 2 زبان بر باد رفته و می ماند تنها یک زبان یعنی زبان ترکی!
برای همین است که برای عملی کردن یک ایده، اول باید روی آن مطالعه کرد، شرایطش را بررسی کرد، امکانات را فراهم آورد و بعد، شروع به عمل نمود.
کمی به طرح ماهانه 2 مطلب خودتان فکر کنید! چگونه می خواهید آن را در میان 180 کاربر کددار سازمان دهی کنید؟ یادتان رفته است که نمی توانستیم ترتیب "سخن روز" را در میان 10 نفر تنظیم کنیم و همواره با آن مشکل داشتیم؟
برای کامنتها هم فکری نکرده اید. تکلیف آنها چه می شود؟
ائلیار عزیز، شما در همین نوشته بالا گاهی از 2 مطلب ماهانه و گاهی 1 مطلب هفته ای صحبت می کنید. من تمامی اینها را با فرض ماهانه 2 مطلب از 3 یا 4 زبان طرح کردم. و چون دلایل مخالفتم را پیش از این نوشته ام، دیگر نیازی به تکرار نیست.
با تشکر