Skip to main content

نه ! اینها با خامنه ای

نه ! اینها با خامنه ای
Anonymous

نه ! اینها با خامنه ای مخالفند چون فکر میکنند او یا از روی فریب یا از روی ناچاری یا با نقشه دنبال رابطه با امریکا است و شعار های او علیه امریکا مثل شعار های اینها علیه رژیم ج ا توخالی و به منظور رد گم کردن است.

در خودنویس مارکسیست های روسی از در دیگری در آمده و اینجوری تشکیک میکنند

https://khodnevis.org/article/63007#.VLJhkclR3vE

در خودنویس مارکسیست های روسی از در دیگری در آمده و اینجوری تشکیک میکنند

https://khodnevis.org/article/63007#.VLJhkclR3vE
کاریکاتور پیامبر اسلام، آزادی بیان یا توهین به مقدسات؟
احمد هاشمی، کارمند سابق وزارت خارجه

این آقا که تا پایان مقاله مارکسیست روسی بودنش را پنهان میکند بعد از کلی حرف حساب زدن و گفتن اینکه باید اهل مدارا بود و آزادی بیان مقدس است و مقدس تر از مقدسات دینی است و نباید محدود شود یکدفعه تیر خلاص میزند به آنچه در بالا گفته و میگوید
آغاز نقل قول :
البته، اشاره به سه نکته در این مورد ضرورت دارد:

نخست اینکه اسلام ستیزی با مسلمان ستیزی دو مقوله متفاوت است؛ اولی حق آزادی بیان است و دومی اقدامی نژادپرستانه. مسلمانان آزادی‌خواه و روشن ضمیر هم می‌توانند اسلام ستیز و یا دست کم، منتقد برخی از احکام واپسگرایانه اسلام از قبیل زن ستیزی، ارتداد، سنگسار، اعدام، مجازات حد و بریدن دست و پا باشند و به چالش کشیدن بنیان‌های فکری اسلام و یا هر ایده و مرام و عقیده‌ای، حق همه است.
دوم اینکه مخالفت با اسلام نباید به دستاویزی برای عرب‌ستیزی تبدیل شود که همانند یهودستیزی، نوعی نژادپرستی محسوب می‌شود. عرب‌ها نیز همانند تمامی ملت‌ها، در طول تاریخ، دارای فراز و فرودهای زیادی بوده‌اند و بخشی از موزائیک زیبای تنوع فرهنگی در جهان هستند. عرب ها، تاثیرگذارترین فرهنگ موسیقایی در جهان را دارا هستند و در دورانی که به عصر طلایی فرهنگ عربی- اسلامی معروف است بسیار خوش درخشیده‌اند.
سوم اینکه هر عقیده‌ای، به‌طور مثال، دیگرهراسی، خارجی‌ستیزی و نژادپرستی، شایسته احترام نیست. به همین منوال، عقاید گروه‌های تندرو و جزم اندیش از قبیل طالبان، القاعده، داعش، بوکوحرام، الشباب، جریان انصار حزب الله و باورمندان به ولایت فقیه، و دیگر جریانات و گروه‌های جهادی و اسلام سلفی، قابل احترام نیست

پایان نقل قول

می بینید که آشکارا پرانتز باز میکند برای نژاد پرستی عربها در برابر اسرائیل و مارکسیست ها در برابر امریکا و غرب و اسرائیل

او ضد دین است پس با آزادی بیان تا حد ضدیت با دین موافق است . تا اینجا او همراه هواداران آزادی خواه در غرب است
اما آزادی خواهان در غرب لزوما دین ستیز نیستند و برخی از آنها خیلی هم دین دارند . بحث آنها این است که دین نباید ابزار ترور و خشو نت و سانسور و دخالت در دولت شود
ازدا ی خواهان غربی به همان اندازه با دخالت مارکسسیم و هر ایدیولوژی دیگر در حکومت و اصلا با دخالت دولت در همه امور مخالفند .
آزادی خواه غربی عرب ستیز و اسلام ستیز نیست . میپرسد چرا همه تروریست ها عرب و مسلمانند ؟ چرا ما نمیبینم که بودایی ها , مسیحیان , یهودیان , بهایی ها , زرتشتی ها , ... هر روز و هر شب بروند دفتر فلان روزنامه را آتش بزنند یا فلان خبر نگار را سر ببرند یا فلان نویسنده و یا فلان خانم را تهدید کنند که چه بنویسد یا چه بپوشد ؟
اینکه در گذشته ادیان دیگر در ترور و وحشت دست داشته اند , تروریست بودن عربها و مسلمانان و کردها و روس ها را در قرن ٢١ توجیه نمیکند .

مردم ایران :

تفاوت بین دموکراسی لیبرال ( همان نئو لیبرالیسم که این مارکسیست های روسی میگویند ) و بقیه انواع جعلی دموکراسی ( سکولار , دموکرات خلقی , سوسیال دموکرات , دموکراسی دینی , ....) در همین جا است . و این تفاوت , تفاوتی بزرگ است که دره میان ان دو به فاصله رفتار و گفتار گاندی - ماندلا - مصدق با لنین -استالین - کاسترو در جهان سوم است و فاصله اوباما - کامرون با پوتین - جین پینگ در میان قدرتهای بزرگ .