Skip to main content

به کاربر گرامی، خانم و یا آقا

به کاربر گرامی، خانم و یا آقا
ناصر کرمی

به کاربر گرامی، خانم و یا آقا ANONYMUSj…... از آنجا که شما منبع کامنت آلمانی را نداده بودید، در جستجوگر گوگل آنرا پی گرفتم و دریافتم که نوشتهء آلمانی شما از "ویکی پدیا : میباشد در لینک زیر
http://de.wikipedia.org/wiki/Arier در بخش Herkunft دقیقاء کپی و رونوشت برداشته اید.

من بقول شما با همین آلمانی دست و پا شکستهء خود در همین نوشتار آلمانی شما موضوعی خلاف گفته های تا کنون خودم ندیدم. برای اطلاع شما تمامی گذشتگان مردمان هند و اروپایی که 6 شاخه هستند قبل مهاجرت چند مرحله ای خود در همان بلندیهای آسیای میانه میزیستند که هر یک به مهاجرت خود به سویی ادامه داد که شامل ایرانیان و مردمان شمال هند میباشد.

اتفاقأ این نوشتار آلمانی کامنت قبلی مرا تأیید میکند، که گذشتگان "ایرانیان (آریایی)، ساکن ایران امروز" از مردمان ایرانی از جمله که: پشتو ها، کُردها، پارسی ها، و بلوچها را شامل میشود، میباشند. که بیش از هزار سال قبل به سرزمین ایران امروز مهاجرت کرده اند، که مهاجرت این مردمان آریایی در کتاب و نوشته های مقدس اوستا و ودن هند قابل اثبات میباشد ( ترجمه عمومی است). نوشتهء آلمانی آن چنین هست:

Die iranischen Arier, die zu den Vorfahren der heutigen iranischen Völker, darunter der Perser, Paschtunen, Kurden und Belutschen, wurden, wanderten im 11. bis 10. Jahrhundert v. Chr. Ein. Die Migration der Arier in das Gebiet des heutigen Iran und Indiens ist in der Völkerkunde anhand der altiranischen heiligen Schriften des Avesta und der altindischen heiligen Schrift der Veden nachgewiesen.

با این حال بعد از 2 هزار سال مهاجرت ایرانیان به سرزمین ایران و با برپایی امپراوطریهای بزرگ جهانی، دو قوم عرب و و تُرک مهاجم به سرزمین ایران اکنون و امروز میخواهند برای این سرزمین نام و هویّت بسازند !!!!!.

کاربر گرامی شما که از اطلاعات کافی برخوردار نیستید و دانستنی های خود را در عرض یک دقیقه از ویکی پدیا میگیرید و کپی برداری میکنید، و تازه زبان آلمانی شما هم آنقدر ضعیف هست که برای خود دردسر و چاه میکنی، اجبار دارید که نسنجیده و بی حساب و کتاب خود را به وسط میدان پرت کنید،
به اطلاع شما برسانم من در این مورد، و بویژه ایران شناسی به زبان آلمانی کتابخانه دارم . که به چند تای آنها در پانویس مقالات آورده شده است. همچنان برای اثبات گفته های تاکنون خود آماده هستم که در هر مکان و زمان در مقابل هر کسی به گفتگو بنشینم.