Skip to main content

با توجه به آنچه ما از کوبا

با توجه به آنچه ما از کوبا
Anonymous

با توجه به آنچه ما از کوبا دیدیم و میدانیم , اینهم مثل بقیه دروغ هایی است که توده ایها در مورد بهشت شوروی میگفتند تا اینکه خودشان رفتند آنجا و از ماتحت به آنها تمدن فرو کردند در سیبری . و گزارش ان را گویا نیوز از قول یک توده ای داده بود .
ماشینها در کوبا بدنه ١٩٥٠ دارند ولی موتور ها و خط انتقال قدرت , جدید ( لادا و فیات و ...) است . که دقیقا نشان میدهد این رژیم مثل ج ا ظاهر مرتب دارد و زیرش فساد است
بازار سیاه و زندگی غربی در زیر زمینها و زیر حجاب ظاهری !
کاسترو مردمش را مثل حزب اللهی های ج ا فریب داده . آنها را دو رو کرده . آنها را فاسد و زیر زمینی کرده اما در ظاهر برای فریب یک توریست یک هفته ای که عشق و ایمان به مارکسیسم او را کور کرده , نمایش و صحنه میگذارد .
اگر از مهمانان مثلا خارجی ج ا هم بپرسید که وقتی برای سمینار نماز و وحدت میروند به تهران و در هتل های گرانقیمت

اگر از مهمانان مثلا خارجی ج ا هم بپرسید که وقتی برای سمینار نماز و وحدت میروند به تهران و در هتل های گرانقیمت ( سبک غربی ) با پول مردم ایران میخورند و میریزند و در مراسم خیمه شب بازی رژیم شرکت میکنند و با هوداران رژیم چاق سلامتی میکنند , نظرشان د رمورد ج ا چیست ؟ آنها هم چون عشق و ایمان به این سیستم سراپا فاسد دارند جز همین سخنان بیمار گونه برقعی چیز دیگری نمی گویند . زیاد خوانده اید حتا برخی خبرنگاران غربی وقتی برمیگردند مینویسند "ایرانی که ما دیدیم " . ما ایرانیها میدانیم آنها چه دیده اند و چه ندیده اند !
ما چرا باور نمی کنیم ؟ چون باطوم این ج ا به .... ما رفته و ما پشت ان ظاهر سازی را میدانیم . چون بیش از یک هفته آنجا بوده ایم و تو ریست با پول تو جیبی هم نبوده ایم .
این کوردل عشق روس همان چیزهایی را هم که همه در همان یک هفته که هیچ در همان روز اول میبینند ( فقر مهلک مردم و ظاهر سازی دروغین مرسوم رژیم های کمونیستی ) ندیده . چون دنبال ریشه های عشقی خودش میگشته و با کسان معینی دیدار کرده .
واقعیت این است که کوبا هیچ سهمی در علم و تکنو لوژی در جهان ندارد
مردم ان در بی خبری کامل ( نه سلفن , نه اینترنت , نه ماهواره , نه روزنامه و مجله منتقد , نه قدرت مسافرت به خارج چون تمام عمرشان هم صرفه جویی کنند پول بلیت و گذرنامه نمی توانند بدهند ) و زیر بمباران یکطرفه تبلیغاتی افرادی مثل همین.................... دیگر بو ده ا ند . آنها هرگز چیز دیگری , فکر , دیگری , کشور و فرهنگ دیگری , روش زندگی دیگری , .... هیچ چیزی متفاوت با آنچه کاسترو در کله آنها کرده و آنها را مغز شویی کرده مثل حسن صبا ح و رجوی نه دیده و نه شنیده اند .
مسلما اگر جلوی یک عده ای به جای غذا علف بگذارند و به آنها فیلم هایی نشان دهند که بشر از ازل علفخوار بوده . و یا خیلی ها همین علف را هم ندارند , بعد به جای شامپو صابون بدهی به آنها چون کم هزینه است , کامپیوتر و سلفون هم خرج زیادی است , اصلا زندگی را بکنی غار نشینی کم هزینه تا بی عرضگی خودت را در تامین رفاه مردم بپوشانی و بعد بگویی که رهبر عظیم الشان همه این علفها را برای شما تهیه دیده . در این زندان ایدولوژیک کم هزینه حتما ان زندانیها خو شحال خواهند بود که این همه به آنها نعمت داده شده .
جالب است که خودش میگوید علیرغم تمام اینها "نسل جدید" در نظر سنجی ها بر عکس "نسل قدیم" رای میدهد .
طبیعی هم هست کاسترو کمتر وقت داشته مغز آنها را بشوید . آنها ان شور احمقانه انقلاب تخیلی علیه امپریالیسم را هم تجربه نکرده اند .
یعنی ما باید چند صبا ح دیگر صبر کنیم تا این بختک های روسی فسیل که در دولت و اپوزیسیون و روشنفکران هستند شرشان توسط عزرائیل عزیز کم شود ( طبیعی ) بعد ما شاید نجات یابیم . چون اینها عوض بشو نیستند
..... در امریکا نشسته در رفاه کامل برای زندان ورشکسته کوبا تبلیغ میکند
خوب ... همانجا نمیروی گاز فندک پرکنی و از بهداشت عالی و آموزش عالی بهره ببری . یک شامپو را هم مصرف نکنی کرم میگذاری ؟
مردم :
شما فکر میکنید .......... چشم و گوششان را باز میکنند ؟ نه !
مشکل ما در وحله اول اینها هستند !
بعدا خامنه ای و خمینی و اسلام
اگر اینها آب به آسیابان آنها نریزند
اگر اینها خمینی را از قم به تهران نمیکشاندند
اگر اینها سفارت امریکا را برای او اشغال نمیکردند و به او توهم خدایی ضد امپریالیستی نمیدادند
اگر اینها میگذا شتند همان با زرگان و بنی صدر میماندند
اگر اینها حتا بهشتی انحصار طلب را نمی کشتند
اگر اینها مشا ور و خط دهنده رفسنجانی و موسوی نمی شدند
اگر اینها میگذاشتند خاتمی ترسو با غرب گفت و گوی تمدنها را به جای فروش کشور به روسیه در سراب بمب اتم پیش بگیرد