Skip to main content

http://www.zahedannews.com/

http://www.zahedannews.com/
Anonymous
به گزارش زاهدان‌نیوز، سخنگوی گروهک جیش‌العدل ضمن ابراز عشق و ارادت فراوان به محمد نوری‌زاد عنصر از انقلاب جا مانده و حامی فتنه 88، اظهار داشت: استاد نوری‌زاد از بزرگ‌ترین مجاهدین و از ما خیلی بزرگ‌تر هستند!

سخنگوی گروهک جیش‌العدل به همراه محمد نوری‌زاد ضدانقلاب تهران‌نشین! و منصور اسانلو سرکرده آشوب‌های کارگری، در برنامه‌ای متعلق به یک شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب حضور یافته و درباره شیوه سرنگونی نظام بحث کردند.

در این برنامه، محمد نوری‌زاد یکی از عناصر اخراجی مجموعه روایت فتح و فردی که زمانی در روزنامه‌های اصولگرا قلم می‌زد و زمانی دیگر به دامان ضد انقلاب و فتنه‌گران پناه برد از تهران! با این برنامه به صورت تلفنی وارد گفتگو شد و درباره روش‌های سرنگونی نظام و این که چگونه می‌شود نظام را برچید صحبت کرد.

پس از وی سخنگوی جیش‌العدل با ابراز علاقه نسبت به این ضد انقلاب حامی فتنه او را یک مجاهد بزرگ خواند و اعلام کرد که "ما سخنرانی‌های ایشان را همیشه گوش می‌کنیم و به ایشان ارادت داریم"

در ادامه منصور اسانلو از ضد انقلاب‌های فراری ضمن تمجید از اقدامات گروهک جیش‌العدل حرکت آنها را ناشی از ظلم نظام دانست و با صراحت از آنها حمایت کرد.....