Skip to main content

چرا؛ این ادعا را مطرح کرده

چرا؛ این ادعا را مطرح کرده
Anonymous

چرا؛ این ادعا را مطرح کرده اید. البته شاید شما نبودید و عموزاده تان که جناب ینلیک باشد این ادعا را مطرح فرموده بود که عصر لیبرال دموکراسی به سر رسیده و جهان در حال حرکت به سوی مدل پوتین - مدودوف است. بروید از ایشان بپرسید، حتما راهنماییتان خواهند کرد؛ البته اگر بنده خدا آلزایمر نگرفته باشد.
در آمریکا حزب طبقه کارگر نداریم چون شاید طبقه کارگر آمریکا آگاهی لازم برای تشکل دهی حزبی که مدافع منافعش باشد را هنوز ندارد. شاید این آگاهی را بعدا پیدا کند کما اینکه طلیعه ی آن را در حرکاتی مثل جنبش اشغال وال استریت می دیدیم (هر چند که پسر عمویتان ینلیک کوشندگان آن جنبش را جوانان پیتزاخور! معرفی میکرد). مسلما غیر قانونی کردن حزب کمونیست در مهد سرمایه داری آمریکا و تعقیب و پرونده سازیهای امثال جوزف مک کارتی، هزاران نوع تبلیغات آنتی سوسیالیستی و ... هم بی تاثیر نبوده.

به هر حال، طبقه زحمتکش آمریکا کتک این عدم تشکل را می خورد که نمونه اش مساله بیمه خدمات درمانی است. برید این فیلم آخری مایکل مور را ببینید، شاید متوجه شدید که نه آمریکا در همه چیز بهترین است، نه کوبا در همه چیز بدترین.
می گویید اعتقاد دارید که نظام سرمایه داری بهترین نظام است. خوب، شما تنها کسی نیستید که بر این عقیده هستید. اما از همانهایی که در فیلم مستند گفته شده توسط نظام عزیزتان آبشان کشیده شده و بعد مانند تفاله دور ریخته شده اند هم کاش نظرخواهی می کردید.
هزار بار بیشتر تا حال ادعا کرده اید که ترکها دارای روحیه کارآفرینی بالا هستند. می شود مستند بفرمایید که این ادعا بر پایه کدام تحقیق علمی قرار دارد؟ یا نکند این هم شبیه همان ادعاهای باهوشی و باهوشترین بودن ایرانیان نزد نمونه های مشابه پان ایرانیستتان است؟ سوال آخر اینکه اگر یک مدعی تحلیل ژئوپولتیک برای حرفهایش سندی نیاورد و مرتب حرفهایش به تناسب میل نمودن چلوکباب یا سیرابی چپ و راست بزند، کامنتهایش به چه دردی می خورد؟