Skip to main content

حالا رفته رفته روشن تر میشود

حالا رفته رفته روشن تر میشود
Anonymous

حالا رفته رفته روشن تر میشود چرا من میگویم این اسلام تروریستی رادیکال بنیادگرا , ضمن اینکه خودش را وصل میکند اما
دقیقا همان اسلام شمشیر به دست ١٤٠٠ سال پیش و یا ا مویان تغییر مسلک داده و خلفای عباسی پس از ان نیست .
ان اسلام ٥٠ سال و ٧٠ سال و ١٥٠ سال پیش هم نیست که بنیادگرا بود و زن در پستو میفرستاد و با همه گونه مظاهر تمدن مخالف بود .
زمانی با شاه بود ( شریعتمداری و بروجردی ) زمانی در صف معترضین به دیکتاتوری ( بهبهانی و کاشانی و خمینی و طالقانی و منتظری ) و زمانی ضد استیلای خارجی ( مدرس و جمال الدین اسد آبادی ) به صورت دوگانه ظاهر میشد ,
گاهی هم به سبک چریک های فدایی ( ژاندارم کش و رفیق دگر اندیش ترور کن ) و پیکا ر ( ترور و آتش زدن دگر اندیشان - تقی شهرام ) و .. ترور میکرد نخست وزیر ( رزم آرا ) و دگر اندیشان ( کسروی ) را , اما با غربیها و امریکا و انگلیس و فرانسه و اینکه آن

گاهی هم به سبک چریک های فدایی ( ژاندارم کش و رفیق دگر اندیش ترور کن ) و پیکا ر ( ترور و آتش زدن دگر اندیشان - تقی شهرام ) و .. ترور میکرد نخست وزیر ( رزم آرا ) و دگر اندیشان ( کسروی ) را , اما با غربیها و امریکا و انگلیس و فرانسه و اینکه آنها در کشور خودشان چه میگویند و چه میکنند و چه میپوشند کاری نداشت .

١) این اسلام جدید تروریست در دو شکل سنی و شیعه ان مارکسیستی است . ضد امریکا است . ضد اسراییل است . ضد سرمایه داری غرب و فرهنگ رواداری و آزادی بیان و دموکراسی غربی است . اگر چه ضد حضور زن با پوشش دلخواه در جامعه است اما حضور زنان را در چارچوب بسته برای فداکاری و دفاع از مردان مسلمان تروریست , اسلحه به دست و تحصیل کرده و بمب ساز و ابزار تله انفجاری و ... میخواهد و تشویق هم میکند .
٢) این اسلام از اینترنت و کامپیو تر و ماهواره و فیس بوک و تویتر و تلویزیون و همه مظاهر تکنولوژیکی تمدن بهره میگیرد اما بخش فرهنگی تمدن غربی را به دور می اندازد .
٣) این اسلام برای حکومت کردن آمده و حا کمیت جهانی را طلب میکند . فقط یک دین نیست . مثل مارکسیست لنینیست ها دارای رسالت جهانی است به صورت جهانگشایی با ترور و بمب و جنایت و کودتا .
٤) این اسلام ماموریت دارد . منتظر روز قیامت و ظهور امام زمان اش نیست که بیاید و جهان را سراسر پر از عدل کند . در حالیکه ان اسلام عقب مانده سنت گرای قبلی اصلا مخالف سیاست و دخالت دین در سیاست بود . اسلام التقاطی شریعتی که از ایران سر بر کشید و با خزیدن به درون انقلا ب ٥٧ اشغال سفارت امریکا را برای دزدیدن انقلاب تدارک دید و به ایدیولوژی مارکسیسم روسی مسلح گشت , راهنمای اسلام تروریستی موجود , د ر میان سنی ها ست . قبل ا ز ان سنی ها از این چیز ها نداشتند .
کودتای شوروی در افغانستان و لشگر کشی آنها به این کشور مسلمان نشین بدیهی بود که سنی ها را به هوس بیندازد از این نیروی بالقوه ترورسیتی اسلام ما رکسیستی استفاده کنند اما علیه خود ان مارکسیست های روسی . موفق هم شدند . نسخه سنی انقلاب ٥٧ پیچیده شد . آمریکایی ها حتا به خواب هم نمیدیدند که بعد ها این نمک نشناس ها با کمک همان روس ها و مارکسیست های روسی نوک هفت تیرشان را از شوروی بگردانند به طرف امریکا !
همان گونه که امروز چچن ها و قزاق ها که ٢٠٠ سا ل است با روس ها در جنگند و همیشه مارکسیت های روسی آنها را عامل امپریالیسم امریکا میدانستند به جای جنگیدن با آنها آمده اند در داعش با امریکا میجنگند .
الان هم مارکسیست های روسی میگویند دا عش ساخت امریکا و دسیسه غرب است !
این جنگ تروریستی هر روز پیچیده تر میشود . گوناگونی مردمانی که از اقصا نقاط جهان د را ین نیروی شیطانی مخوف گرد آمده اند , عقده های تلنبار شده آنها , بی ریشه بودن آنها و رهبران مزدور شان که هر شب با یکی میخوابند و سو استفاده رهبران کشورهای اسلامی از آنها برای مقاصد متفاوت خودشان , از این نیروی جهنمی یک نیروی مزدور ساخته که به آسانی میتوانند علیه هر کسی و یا له هر کسی تغییر چهره دهند
به همین دلیل اینها مدتی در فضای سیاسی منطقه خواهند بود
اما اگر اسد سرنگون شده بود و اگر مصری ها مرتکب ان اشتباه سهمگین نشده بودند و اگر سران ج ا می توانستند مثل کاسترو جام زهر را بدون اما و اگر و تاخیر سر بکشند
الان منطقه شکل بسیار بهتری داشت
اما اسد و ج ا و مصر و عربستان و قطر و اردن و پاکستان بازیهای سیاسی متفاوتی دنبال میکنند که فقط یک هدف مشترک دارند
حفظ دیکتاتوری های فاسد خودشان - سر نگونی رقیب - دور نگه داشتن امریکا از این منطقه