Skip to main content

تقی زاده مثل بقیه مارکسیست

تقی زاده مثل بقیه مارکسیست
Anonymous

تقی زاده مثل بقیه مارکسیست های روسی نفوذی در رسانه های فارسی زبان غرب فرمول سا ده دارد
خیلی سا ده لوحانه و در حالیکه دم خروس او پیدا است میگوید :
- اسلام سیاسی مشکل و خطر جهانی است ( که به نظر بنده کاملا درست است اما باید مارکسیسم روسی متحد آنرا هم کنارش گذاشت - ارتجاع سرخ و سیاه )
- در مصر میگوید بهار عربی موجب قدرت گرفتن اسلام سیاسی شد و اخوان المسلمین ( که اولش این مارکسیست ها میگفتند مرسی مزدور امریکا بود !) خیلی ساده از قدرت کنار رفت ! پس خطر منتفی است . ( اما به نظر بنده چند سوال اینجا مطرح است , عربستان حامی کودتا در مصر و بازگشت مبارک آیا اسلام سیاسی نیست ؟ و حمایت مارکسیست ها از بازگشت حکو مت دیکتاتوری فاسد نظامی ایا جشن گرفتن دارد ؟ آیا همین صدام ها اسد ها , قذافی ها , مبارک ها , ناصر ها , سعودی ها , شیخک های خلیج , ج ا نیستند که با حکومت های فاسد و دیکتاتوری جنایت کا

تقی زاده مثل بقیه مارکسیست های روسی نفوذی در رسانه های فارسی زبان غرب فرمول سا ده دارد
خیلی سا ده لوحانه و در حالیکه دم خروس او پیدا است میگوید :
- اسلام سیاسی مشکل و خطر جهانی است ( که به نظر بنده کاملا درست است اما باید مارکسیسم روسی متحد آنرا هم کنارش گذاشت - ارتجاع سرخ و سیاه )
- در مصر میگوید بهار عربی موجب قدرت گرفتن اسلام سیاسی شد و اخوان المسلمین ( که اولش این مارکسیست ها میگفتند مرسی مزدور امریکا بود !) خیلی ساده از قدرت کنار رفت ! پس خطر منتفی است . ( اما به نظر بنده چند سوال اینجا مطرح است , عربستان حامی کودتا در مصر و بازگشت مبارک آیا اسلام سیاسی نیست ؟ و حمایت مارکسیست ها از بازگشت حکو مت دیکتاتوری فاسد نظامی ایا جشن گرفتن دارد ؟ آیا همین صدام ها اسد ها , قذافی ها , مبارک ها , ناصر ها , سعودی ها , شیخک های خلیج , ج ا نیستند که با حکومت های فاسد و دیکتاتوری جنایت کار زمینه ساز حذف نیروهای سیاسی معتدل و هوادار دموکراسی میشوند طوری که حتا بعد از سقوط انها التر ناتیوی جز همین اخوان المسلمین و آخوند و افسران تربیت شده همان جنایت کاران و مارکسیست های روسی تروریست ضد امریکا و ضد اسرائیل و ضد دمکراسی باقی نما ند ؟ )
- در تو نس میگوید کار اسلام سیاسی تمام شده چون القنوشی خودش قبول کرده که با وجو د رای اکثریت داشتن برود کنار و السبسی باز گردد . اما در اینجا امتیازی به القنوشی نمی دهد که به دموکراسی بیش ا زما رکسیست های روسی احترام میگذارد و به جای جنجال و لشگر کشی در خیابان و توسل به انواع ترور و خدعه و فریب عقب نشست . همین السبسی هم فردا مورد حمله شما مارکسیست های روسی قرار خواهد گرفت وقتی جلوی کودتا و ترور و جنجال شما را بگیرد . منتظر میمانیم .
- در مورد اسلام سیاسی در عراق و سوریه و لبنان و غزه از یک کلمه خا ور میانه غربی استفاده میکند و همان مواضع ج ا ( که در اصل موا ضع مارکسیست های روسی دیکته شده به آنها است ) را تکرار میکند بدون اینکه بگوید کی اسلام سیاسی است ؟ کی سکولار است ؟ کی متحد غرب است ؟ کی متحد روسیه ؟ کی دنبال دیکتاتوری روسی است ؟
به نظر بنده در عراق اسلام سیاسی شیعه طرفدار امریکا است که روسیه و ج ا و مارکسیست های روسی هر روز بیشتر آنها را به سمت روسیه و خصومت با امریکا میکشانند ( طبق دستورات مارکسیست های روسی پدر خوانده اسلام مارکسسیتی سیاسی ) . در عراق و لبنان و غزه اسلام سیاسی شیعه و سنی ضد امریکا و ضد غرب دست بالا را دارد و متحد اصلی آنها مارکسیست های روسی و روسیه هستند . اسد دولت شیعه بعثی روسی ما دام العمر جنایت کار است که خودش قبلا به تروریست های القاعده اجازه میداد از
سو ریه بروند عراق شیعه آمریکایی اخلال کنند در کار امریکا ( آوردن دموکراسی به منطقه ) , همکار اسد ج ا و عربستان بود که هر دو اسلام سیاسی هستند و با ترور های شیعه و سنی در ارتباط کامل هستند , اگر فرمانده نباشند .
- در مورد القاعده و دا عش میگوید که به زودی با فشارهای سنگین غربی ها روبرو خواهند شد که به نظر بنده هم همین است .
- در مورد لیبی می گوید آنها دارند اسلام سیاسی و گروه بازی و .. را تجربه میکنند . اما به دلیل اصلی ان یعنی اینکه : قذافی همه نیروهای بالقوه سیا سی هوادار غرب و دموکراسی را نا بود کرده و چیزی جز این قبیله گرا ها و مذهبی ها باقی نگذاشته که بتوانند جانشین او شوند, اشاره نمیکند . به نظر بنده لیبی مشکلات فزاینده ای خواهد دا شت چون قذافی ان چنان تمامیت خواه بود که حتا نفر دومی هم برای جانشینی خودش در میان افسران کودتاچی به جا نگذا شته که مثل مصر که ارتش ان کمی تا قسمتی ساختار آمریکایی دارد بتواند به قدرت برگردد و کودتا کند . در سوریه هم که ارتش ان ساختار تمامیت گرایانه ما رکسیستی روسی دارد به همین دلیل فرد دوم