Skip to main content

عزیز بردار، این که ترکیه و

عزیز بردار، این که ترکیه و
Anonymous

عزیز بردار، این که ترکیه و جمهوری آذربایجان به رغم همه کاستیها و نقصانها و مشکلات موجود، روز به روز پیشرفت کرده، خودشان را در دنیا مطرح می کنند و میهن آریایی ما روز به روز پس رفت کرده، تنها دستاوردش گرفتن تحریم و بایکوت و بیاننامه محکومیت است، البته قابل فهم است که باعث حسادت و عقده ای شدن برخیها شود که آرزو دارند سر به تن ترکیه و آذربایجان نباشد. اما! جان من، با نوشتن شایعات و غیبت کردن و حرفهای خاله زنکی و فحش آب نکشیده به این و آن، نمی شود جلوی پیشرفت ممالک دیگر را گرفت. نمی شود عزیز من، نمی شود و محال است! اگر می شد، تا به حال همه جمعیت جمهوری آذربایجان از گرسنگی مرده بودند و ترکیه به ده کشور متخاصم تجزیه شده بود. حالا چرا درک این مساله برای امثال شما تا این حد دشوار است، من نمی دانم.

نوشته اید دهها کشور غربی این بازیها را بایکوت کرده اند. اولا، این بازیهای اروپایی است و نه بازیهای غربی! ثانیا در این لینک، نوشته 50 کشور اروپایی در این بازیها شرکت دارند و اروپا جمعا 51 کشور بیشتر ندارد. فکر کنم تنها کشوری که شرکت نکرده، واتیکان باشد.
https://en.wikipedia.org/wiki/2015_European_Games#Participating_NOCs
نهایتا، آقا جان؛ اگر سربلندی و پیروزی کشورت را می خواهی، با سم پاشی و هرزه نویسی و تلاش عبث برای پایین کشیدن دیگران میسر نمی شود. اگر می شد، با هر مقاله آریاپرستان، یک شهر در ترکیه باید با خاک یکسان می شد. راه سرافرازی و غرور ملی این است که خودمان عرضه حل مشکلات خود و پیشرفت را داشته باشیم که گویا نداریم.