Skip to main content

جناب امین موحدی بار اول نیست

جناب امین موحدی بار اول نیست
کیانوش توکلی

جناب امین موحدی بار اول نیست که دست به اتهام زنی و شایعه پراکنی علیه سایت ایران گلوبال و شخص من انجام داده است این قصه سر دراز دارد که می توانید «داستان » آن در لینک زیرمطالعه نمائید:
http://www.iranglobal.info/node/14550
چند نکته :1_دلیل اتهام اخیر ایشان ،چاپ ویدئو امید دانا می باشد که مسئولین سایت با این نظر برخورد کرده و حداقل بیش از 90 کامنت در باره ان نوشته شده است.....

2_ فراخوان مالی که به دعوت دکتر گلمراد مرادی انجام گرفته است . موحدی را به این نتیجه رسانده است که کردهای تروریست تامین کننده مالی سایت است.او در فیس بوک خود اعلام کرد که:« ایران گلوبال از سوی" تروریست های کرد "تامین مالی میشود» بزودی لیست کمک کنندگان سایت را با ارقام اعلام می کنیم . 3_ ویدئو امید دانا به منظور به چالش کشاندن افکار نژاد پرستانه بخش از پانیرانیست های افراطی که اتفاقا امین موحدی تا همین 2 سال پیش قبل از اینکه از «نهاد مردمی» اخراج شود علیه همین هویت طلب های ترک می نوشت. به همین دلیل کلیه نوشته های سابق خود علیه هویت طلبان آذربایجانی را از سایت خود پاک کرد و در یک نوشته امرانه تحت عنوان سایت ایران گلوبال توضیح دهد انتشار نوشته خود را محکوم می کند و آن را غیراخلاقی‌ می نامد غافل از اینکه هیج نوشته ای در فضای اینترنتی حذف نمی شود و نوشته منجمد شده امین موحدی در freezepage با آردس وبلاگ شخصی او قابل مشاهده است. بنابراین کاملا مشخص است که او سعی داشت مدیریت ایران گلوبال را تحت فشار قرار دهد تا نوشته های سابق او علیه هویت طلبان و فدارلیستهای آذری را حذف کنیم. معروف ترین نوشته او علیه هویت طلبان و فدارلیستها «من از محمدرضا پهلوی دفاع می‌کنم» است. او همچنین در مصاحبه اختصاصی با ایران گلوبال نظراتش را در باره مسایل ملی _ قومی به روشنی بیان کرده است. ادعای او مبنی بر اینکه تنها درباره موضوعات روز می‌نوشته کذب محض است. یکی از تم های نوشته های موحدی در باره آذربایجان و موضوع اتنیکی _ فرهنگی بود. بنابراین چنین نبود که دهانت را می بویند مبادا گفته باشی‌ آذربایجان!