Skip to main content

به نظر من یک جور جوگیری در

به نظر من یک جور جوگیری در
Anonymous

به نظر من یک جور جوگیری در این باره وجود دارد. چرا باید از دعوت برای بایکوت ایرانگلوبال ناراحتشد . ایرانگلوبال چه فرقی با بی بی سی دارد چون بی بی سی هم گاهی از حقوق تورکهای ایران می نویسد.
جدا از نوشته های تاریخی و زبانی و غیره. در حجم زیادی نوشته های در تمسخر تورک ها در آن سایت وجود دارد با نظریه های درج شده ..... مانند ناصر کرمی که درخواست تجمیع کردن تمام تورک ها در دو استان را دارد نشان از حال ایرانگلوبال دارد. متاسفانه به خاطر مرام کمونیستی بعضی از سایت ها فعالان ما در دام این گونه سایت ها می افتند چون تا حدودی اجازه حضور به آنها داده می شود و البته خیلی هایشان نمی دانند کمونیست ایران به مانند

به نظر من یک جور جوگیری در این باره وجود دارد. چرا باید از دعوت برای بایکوت ایرانگلوبال ناراحت شد. ایرانگلوبال چه فرقی با بی بی سی دارد چون بی بی سی هم گاهی از حقوق تورکهای ایران می نویسد.
جدا از نوشته های تاریخی و زبانی و غیره. در حجم زیادی نوشته های در تمسخر تورک ها در آن سایت وجود دارد با نظریه های درج شده .... مانند ناصر کرمی که درخواست تجمیع کردن تمام تورک ها در دو استان را دارد نشان از حال ایرانگلوبال دارد. متاسفانه به خاطر مرام کمونیستی بعضی از سایت ها فعالان ما در دام این گونه سایت ها می افتند چون تا حدودی اجازه حضور به آنها داده می شود و البته خیلی هایشان نمی دانند کمونیست ایران به مانند دینش با تمام دنیا فرق می کند و مستقیما در جهت منافع پان فارسیسم است.
این که این همه نویسنده تورک و فعال آزربایجان بنا به دلایلی مجبورند در این گونه سایت ها بنویسند بسیار باعث تاسف است. بدون شکل در بلند مدت از افکار کمونیستی (بخوانید پان فارسی) تاثیر خواهند پذیرفت.
تورک ها اگر آینده نگر باشند باید درک کنند نباید هیچ بازویی از هزار پای پان فارسیسم و پان ایرانیسم را تقویت کنند حتی اگر آن دست نوازش گر باشد. هدف ایرانگلوبال و حزب کمونیستی-فاشیستی در بلند مدت جذب فعالان آزربایجانی است. آزموده را چند بار باید آزمود.