Skip to main content

آقای نگرش گرامی!!! واقعا برای

آقای نگرش گرامی!!! واقعا برای
مسؤل سابق کامنتها

آقای نگرش گرامی!!! واقعا برای شما متاسفم. من به بعضی از دوستان حق می دهم که به ارواح جواب ندهند. اگر با نام اصلی خودتان می نوشتید، مسلما نمی توانستید چنین دروغهایی را بنویسید و چنین تفسیرهای بی پایه ای بکنید زیرا باید مسولیتش را به عهده می گرفتید.
من قصد بحث با شما را نداشتم و اصولا در مورد محتوای کامنتها با هیچکس بحث نمی کنم. ولی شما بی خود و بی جهت پای مرا به وسط کشیدید و مرا مجبور کردید که وارد این بحث بشوم. من حرف خودم را می نویسم و قضاوت را به عهده خوانندگان می گذارم.
من در جواب اعتراض شما به حذف کامنتتان مودبانه نوشتم: «نگرش گرامی، کامنت شما به دلیل فحاشی به آقای لاچین حذف شده است.»
شما با بی ادبی تمام، مرا دروغگو خطاب کردید . یعنی اینکه من دروغ می گویم و شما به آقای لاچین فحاشی نکرده اید.
در جواب شما نوشتم: «شما در کامنتی بسیار مودبانه! ایشان را لمپن و یاوه گو خطاب کرده اید.»

شما باز هم مرا دروغگو خطاب کردید. یعنی اینکه شما آقای لاچین را لمپن و یاوه گو خطاب نکرده اید!
برای اینکه مشخص شود من دروغ می گویم که شما به آقای لاچین توهین کرده اید یا شما دروغ می گویید، با معذرت خواهی از آقای لاچین عین کامنت شما را در آخر این جواب، قرار خواهم داد.
شما در کامنت آخر خودتان کامنت آقای لاچین را جعل کرده و نوشته اید: «"لاچین" میلیون ها انسان را که شاهنامه را خوانده اند "بیش از حد یاوه گو" نامیده است.»
شما یا زبان فارسی را نمی دانید و یا عامدانه نوشته آقای لاتین را جعل می کنید که به نظر من با توجه به مقالات و کامنتهایی که نوشته اید، دومی درست است.
شما خطاب به من می نویسید: «اینکه من با چند نام می نویسم (که البته همیشه با همین آیدی می نویسم) و با کی تماس می گیرم ربطی به شما ندارد.»
اتفاقا خیلی هم به من مربوط است. وقتی من می بینم که شما با چند نام مختلف سعی می کنید جو کامنتها را مسموم کنید و بعد هم وقتی که کامنت شما حذف و یا نقطه چین می شود به آقای توکلی تلفن می کنید و ایشان هم مرا تحت فشار قرار می دهند، این مساله خواهی نخواهی به من مربوط می شود.
حالا تا دلتان بخواهد به آقای توکلی تلفن کنید!
و این هم کامنت شما خطاب به آقای لاچین:
فرستاده شده توسط نگرش در جمعه, 06/12/2015 - 22:27
نظر:
خانم یا آقای لاچین، شاهنامه خوان یاوه گو نیست بلکه یاوه گو آن کسی است که به شاهنامه و شاهنامه خوان توهین می کند. شاهنامه افتخار ملت ایران است. بازهم برای سایت ایران گلوبال متاسفم که به چنین لمپن های بی ادبی که به الگوهای ملی ایرانی توهین می کنند بنام کامنت نویسی اجازه آلوده سازی می دهد.