Skip to main content

کشور اران که نام اذربایجان

کشور اران که نام اذربایجان
Anonymous

کشور اران که نام اذربایجان را به دروغ روی خود نهاده است همانند تنه اصلی ایران گرفتار عده ای دروغگو و مستبد و غارتگر هستند.نیازی به بر گزاری و خرج 6 ملیارد دلار ی نبودو ونیست در حالیکه بخشی از خاک کشور قره باغ در اشغال دولت ارمنستا ن است. در حالیکه مردم زیر خط فقر زندگی میکنند و ازادی بیان ونشر وجود ندارد و زندانی سیاسی حق دفاع ندارد .
شاید این جشن برای کودکان که از جهنم روسیه رها شده اند تا ااندازه ای شادی بخش باشد ولی برای فریب مردم و غارت منافع ملی مردم اران است. بر اساس گزارشهای علنی شده حاکمان کشور اشغالی اران با دادن رشو همانند شیوخ عرب به فیفا این کارناوال پرخرج را بکار انداختند. بر گزاری بازیها ی فوتبال در قطر را بخاطر گرما هیچ عقل سلیمی نمیپذیرد ولی با دادن رشوه و خریدن مقامات فیفا این افتخا ر دروغین نصیب امیرنشین شده است.غربی های طماع

با دروغ و حقه یا از راه فروش اسلحه و یا بر گزاری این نمایشات پول مردم عرب و ارانی و ایرانی را به غارت میبرند.
ساده اندیش فریب خورده انچه به نمایش در میاید نه افتخار و توانائی بلکه به بازی گرفتن سرنوشت مردم است. در پایان خواهیم دید که چه تعداد مدال طلا نصیب کشور اران خواهد شد.کشور اران هم اکنون میدان تاخت وتاز سازمانهای جاسوسی غرب و دولت اسرائیل و دولت ترکیه است.