Skip to main content

جناب لوای این بدیهی است که

جناب لوای این بدیهی است که
Anonymous

جناب لوای این بدیهی است که نبینید کار شما و حرکتتان ندیدن است من اصولا نه برای شما که مجری و کارمند گوناز هستید که برای خوانندگان نوشتم.

بله تبریز را رها خواهید کرد ضامن این سخن شما هم تبلیغ داستان ماناس و برادری دروغین ترکی و داستانهای اسیاسی میانه و دروغهای شاختار تاریخی و سیاسی که هر روزه از مدیای حرکت فخیمه شما به ذهن ساده لوحان ریخته میشود است مسائلی که کوچکترین ربطی به تبریز ندارند حرکت شما انقدر گرفتار است که جرات منتشر کردن حتی یک مقاله علمی مخالف تلبلیغات خودش را ندارد و با این حجم عظیم از دروغ و سانسور و حذف دگراندیشان می خواهد آذربایجان را رها کند یکی باید خود شماها را رها کند. هر انچه دوست دارید در اینجا مینویسید ایا من میتوانم یک مقاله تاریخی در گوناز منتشر کنم؟؟
رها شدن بهشت تبریز آنهم به رهبری سانسورچیها،فحاشان و تمامیت خواهها البته روی سخن من یا مدیای حرکت تورکگرای است نه با شما.

آنقدر آتش آتش نکنید خدای نکرده نکند مگر شما هم پان فارس شدید؟؟ نخیر اقا جان بگویید سرزمین اغوزخان چرا 180 درجه تغییر مسیر میدهید مگر شما نگفتید زرتشت دروغ است حالا یکدفعه شدیم سرزمین آتش. اعضای این حرکت همهگی فرزند قوبیلای خان مرحوم هستند.البته ریس جمهور جمهوری اذربایجان الهام علی اوف اتش المپیک را از اتشکده زرتشت روشن کرد که کاملا اشتباه و حسابی پان فارسی بود!
شما میفرمایید:
شما از این ناراحات هستید که ما کم کم داریم شخصیت های مصادره شدۀ مان را از چنگتان در می آوریم

یکی از این شخصیتها را میتوانید نام ببیرید؟؟؟ حرکت تورکگرای کدام شخصیت گم شده اذربایجان را یا تحقیقات علمی خود به مردم اذربایجان معرفی کرده است فقط اسم یکی را بگویید؟؟؟ این حرکت کدام زاویه پنهان تاریخ معاصر و تاریخ قدیم و فرهنگ ما را روشن کرده است؟؟؟ هر انچه گفته است تکرار ادبیات پانتورکی رایج در صفحات فیسبوک اهالی ترکیه است. پایش را هرگز از این فراتر نگذاشته است. کار این حرکت ترویج زبان عثمانی، و میتولوژی اسیای میانه و تاریخ دولتی ترکیه و جمهوری اذربایجان بوده است.
حرکت ترکگرای اذربایجان که من اکراه دارم نام اذربایجان را به این حرکت بدهم بزرگترین مخالف تاریخ و فرهنگ اذربایجان است و هر انجه توانسته در تحریف مدنیت اذربایحان انجام داده است.
دوستان نوشتند من با لحن بدی سخن میگویم . نخیر نتیجه دروغ در زمینه فکری را مردم با خون خود خواهند داد مقایسه این نتیجه خونین با نوشته های من انها را تبرئه میکنند.
البته بازی با خون مردم را من با مقاله خواهم داد تا کشورهای برادر خودشان را جمع کنند. خواهید دید. من اینها را از خودشان بهتر میشناسم.