Skip to main content

با درود به اقای جداری و شعر

با درود به اقای جداری و شعر
Anonymous

با درود به اقای جداری و شعر جانبخش ازادی .جداری جان من با کما ل اشتیاق شعر ازادی را بار ها خواندم و لذت بردم. اما از خود پرسیدیم تنها شیخ بود که این همه مصیبت ببار اورد و یا اینکه هزاران توده ای گمنام پس از 28 مردادو فدائی خلق از سال 57 تا سال 62 اتش بیار معرکه اخوند بودند و هر صدای ازادی خواهی را به اخوند و پاسدار و ارتجاع لو دادند.
اقای جداری ایا فکر میکننید حزب توده و فدائی و جماعت چپ اساسن به ان تفسیر که شما در ذهن دارید ازادی خواه هستند ؟ برای همان ازادی مورد نظر شما جریان چپ در ایران چه کرد؟ ازادی بیان و نوشتن و نشر و هزار زهرمار دیگر .
انچه در سال 57 برسر مردم ایران امد قرنها مومنان به دین و اخوندها از سر منبرها طلب میکردند مانند حکومت عهد علی مانند عدالت و خلخال پای یهودی مانند شیر دادن به شادروان ابن ملجم و نان جو خوردن خود علی .

مادر بزرگ من و ملیونها ایرانی به این خرافات دور از حقیقت ایمان داشتند ولی چه فرق است مابین مادر بزرگ من و رفیق طبری صاحب کمال و سخنران و مدعی و نویسنده کتابهای فراوان و نظریه پرداز بزرگترین حزب تاریخ ایران ویا
کیانوری ؟ ایا این دومی ها با سواد ها مخالفان نظام سرمایه داری خلق گراه به قصد خدعه و نیرنگ و دام گستری از احساسات مردم سئو استفاده نکردند؟