Skip to main content

دوستان و رفقا لطفا به این متن

دوستان و رفقا لطفا به این متن
Anonymous

دوستان و رفقا لطفا به این متن نگاه کنید. ببینید اندیشه آقای تبریزی که خود را منصف، برابری طلب و عدالتخواه می نامد چقدر غیرمنصانه و ضد انسانی است. ایشان در کامنت بالا نوشتند: "ناسیونالیست های قوم پرست ترک همتایان نازی ها و آدمکشان رواندا و جانیان صرب و کروات و انواع تروریست های اسلامی مثل داعش و طالبان هستند که ظرفیتشان در کشتار زنان و مردان و کودکان کمتر از ظرفیت داعش و طالبان در کشتار کودکان و عابران پیاده نیست".
آقای تبریزی سیاستمدار فارس است. ایشان مثل قاضی دادگاه بر اساس فکرشان، سیاست و قوانین شان قضاوت قبل از جنایت میکنند و میلیونها ترک را قاتل و جنایتکار می نامند. این کمونیست خستگی ناپذیر و پرحرف

میلیونها ترک ملیگرا و ناسیونالیست را که برای آزادی ملی، رهایی از سلطه استعمار و استثمار ملت و دولت حاکم و بورژوایی فارس مبارزه میکنند را همتای نازیها و آدمکش روندا و جانیان صرب و کروات می نامد. او ترکهای آذربایجان را که بر ضد حکومت مذهبی و فاشیسم اسلامی مبارزه میکنند و خواهان حکومت سکولار و غیر مذهبی هستند را مثل داعش و طالبان معرفی میکند. او چنین قضاوت میکنند که ترکهای آذری مثل طالبان زنان و کودکان را خواهند کشت.
چنین است سیاست و قضاوت یک سوسیال شوونیست و به اصطلاح کمونیست فارس.
آقای تبریزی بیشتربه فالچی شبیه هستند . این قاضی کمونیست کارگری با قضاوت غیر عالانه از جنایتکاران تاریخ هم پیشی گرفته و میلیونها کار و زحمتکش آذربایجان را با یک اتهام ، تنها با یک اتهام یعنی به اتهام ناسیونالیست بودن مانند نازیها، صربها و داعشی ها و غیره جنایتکار می نامد. اگر کمونیسم فارس این است من ضد کمونیست میشوم، اگر عدالت شما این است من ظالم خواهم شد. اگر شما بگویید ماست سفید است من خواهم گفت ماست سیاه است.
اما اشکال در سوسیالیسم نیست . آقای تبریزی اشکال در سیاست ها و تفکرات سوسیال شونیستی و ایران پرستی شماست. سوسیالیستها همیشه از جنبشهای ملی و ناسیونالیستی ملل تحت اشغال، از ملل آزادیخواه مستعمراتی مانند آذربایجان دفاع کرده اند. کمونیستها نه تنها با ملل تحت ستم دشمنی نکرده اند بلکه همیشه از حق ملل در تعیین سرنوشت خویش یعنی حق تشکیل دولت و کشور مستقل ملل زیر سلطه حمایت کردند و مبارزات رهایی بخش را سازماندهی و رهبری کرده اند. کمونیستها مطالبات ملی و ناسیونالیستی ملل تحت ستم را مطالباتی دمکراتیک میدانند. از نظر کمونیستها مطالبات دمکراتیک ملتها جزیی جدایی ناپذیر از مطالبات سوسیالیستی میباشند.
آقای تبریزی ترکها میدانند که جایتگاه سیاسی شما در کنار فاشیستها فارس قرار دارد. نه تنها شما هیچ فاشیست عظمت طلب فارس و ایرانی نخواهد توانست جنبش رهایی بخش و استقلال طلبانه آذربایجان را به شکست بکشاند. جنبش استقلال طلبانه با تمامی ضعفها ، افتان و خیزان همه پستی و بلدنیهای های مبارزه را با موفقیت و سربلندی طی خواهد کرد. ما کمونیستهای آذربایجان با سری برافراشته پرچم سرخ استقلال ملی آذربایجان را در صف مقدم مبارزه بر دوش خواهیم کشید.
زنده باد استقلال ملی آذربایجان جنوبی
زنده باد سوسیالیسم