Skip to main content

قابل همه توجه همه چپها و

قابل همه توجه همه چپها و
Anonymous

قابل همه توجه همه چپها و بویژه رفقا چنگالی و ناظر .انچه در پایان میاید از من نیست بلکه از زبان خود چپی است که چگونه در دوران جوانی فریب خورده است . واکنون بدون خوردن سیلی و یا شلاق و یا شگنجه خود اعتراف میکند که حزب توده در ایران چه اشوبی بپا کرد.
نقل قول زیر در رابطه با افشاگری اقای پرتوی در باره حزب توده در ایران و پاسخ یک توده ای به پرتوی و شهادت دادن اقای بیگدلی به ناراستی و شرکت حزب توده در شگنجه علیه زندانیان سیاسی در زندان اسلامی است..ایا هدف از انقلاب این بود که حزب توده شگنجه گر مردم شود ؟ اعتراض به شگنجه ساواک ایا خود فریبی نیست؟

(در مورد صحبت‌های پرتوی در مورد شکنجه دادن مخالفان توسط حزب :بنده بهرام بیگدلی که از سالهای قبل از ۱۳۵۷ ، عضو سازمان نوید ودر ارتباط با حزب توده ایران بودم ، در تابستان ۱۳۵۹ از این که کیانوری، پرتوی، خسرو ، را برای کمک به شکنجه مخالفین به نزد وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، سپاه، فرستاده است، مطلع شدم و متاسف و شرمسارم که همانموقع از این حرب جدا نشدم، گو اینکه از همان ایران به مخالفت علنی با کیانوری پرداختم که یک شاهد هنوز زنده این مخالفت امیر معزز است که آزاد شد و در ایران است، و البته در این مورد شاهد های دیگری هم وجود دارد که بهتر است قبل از بردن این اسرار ،که نشان از این داشت که ما به دنبال کیانوری تا کجا به گنداب رفتیم ورفتیم ..، به گور زبان باز گنند، منجمله ج.م.
آقای شیوا و...، ادامه این شیوه لاپوشانی تحت عنوان اینکه منظور “زدن چپ و..” است و..، فقط به انحطاط بیشتر همه “ما” وادامه بیشتر عمر جمهوری جنایتکار اسلامی منجر خواهد شد.
بهرام بیگدلی، کلن آلمان)