Skip to main content

جناب کرمی گرامی‌,

جناب کرمی گرامی‌,
کاظم موافق

جناب کرمی گرامی‌,

با سپاس از توجه و مهر شما‌, به استحضار می‌رساند که بنده هیچ آشنائی با آقای پاک نژاد ندارم و به عنوان یک "ناظر بیطرف" وظیفه خود را در آگاهی‌ رسانی انجام میدهم و ادعای راهبری و هواداری از هیچ شخص یا گروهی را نداشته و ندارم.
همانگونه که اشاره کردید‌, در نوشتار من حتی از ادبیات ویژه آقای نوری علا استفاده نشده و از خواننده‌ نیز تقاضا کردم که بدون توجه به دشنامها و فرافکنی ها به متن "گاف" های ایشان در دفاعیه ای که پس از سی‌ سال نگارش شده توجه کنند. هدف اثبات ............... ایشان است و نه چیز دیگر.

ایشان نه به دموکراسی اعتقاد دارند‌, نه به دیالوگ و نه هیچ علاقه ای به موجودیت و نام ایران. تاریخ ثابت خواهد کرد که حتی پس از تغییر رژیم هم پا به ایران نخواهند گذاشت و همانگونه که پیش بینی‌ کرده اند در همان دنور نیز دفن خواهند شد.
شما یک برنامه عملی‌ برای رسیدن به آنچه ایشان "وعده" میدهند در مقاله های ایشان نشان بدهید‌,تا من هرانچه را که گفته ام پس بگیرم و پای پیاده به زیارت ایشان بیایم. اگر ایشان حتی یکبار پایشان را به خوزستان گذشته بودند‌, می‌دانستند که نمیتوانند بدون حل مشکل آنجا‌, تا سر خیابان هم بروند. شاید به همین دلیل است که ایشان رندانه مسئله حل مشکل زبان مادری و چگونگی تقسیم قدرت را به فردا و مجلس مؤسسان حواله میدهد ( همان که خمینی میگفت).
دومین مسئله ای که ایشان با زیرکی از آن طفره میروند‌, دوران گذار است. دورانی که با نگاهی‌ به آمارهای موجود‌, "کابوس" سکاندارانی است که با میلیونها انسان گرسنه‌,خشمگین و متوقع سر و کار دارد. بر خلاف تصور شما ( و آقای نوری علا) کسانی هستند که ضمن آگاهی‌ از مشکلات‌, راهکارهای عملی‌ برای تبدیل دوران گذار به سکوی موفقیت و برنامه ای واضح و شفاف برای تضمین تمامیت ارضی کشور و تقسیم عادلانه قدرت و ثروت( بدون توجه به شکل حکومت) و حل مسئله آموزش به زبان مادری خواهد بود. ( رجوع کنید به مقاله کلید حل مشکلات ایران در خوزستان است)