Skip to main content

از نظر تبریزی هر کس در

از نظر تبریزی هر کس در
Anonymous

از نظر تبریزی هر کس در آذربایجان از استقلال آذربایچان و سوسیالیسم حرف بزند حتما این فرد اسماعیل آلبایراق است و شروع به حمله و دفاع میکند.
دوست عزیز آذربایجان هم مثل فارسستان جنبش چپ و سوسیالیستی دارد که بخشی از این جنبش خلاصی و رهایی آذربایجانیها از ستم های ملی، اسارت ملی، استثمار، استعمار و اشغال آذربایجان توسط ایران یا فارسستان را تنها در جدایی آذربایجان از ایران فارسستان میدانند. معلوم است که شما خیلی اسماعیل را جدی گرفتید و یا اینکه جنبش سوسیالیستی را اسماعیل آلبایراق نام گذاشتید.
به نظر من بهتر است به ایده و کامنت ها پاسخ دهید و کامنت ها یا اسامی را به هیچ کسی منتسب نکنید حتی اگر حدس و گمان شما در مورد نویسنده کامنت هم درست هم بوده باشد.
من خود را متعلق به جنبش چپ آذربایجان می دانم و از همه استقلالچی ها دفاع میکنم و مانند جناب حسن جداری نویسنده مقاله و همه آذربایجانیها دل

خوشی از نیروهای سیاسی چپ و راست ایرانی ندارم. تبریزی جان، شما ادعا میکنید که اولترا کمونیست و انترناسیونالیست هستید و در نقدتان جملاتی به اصطلاح فاشیستی از " هیتلر نامه" اسماعیل آوردید. شما در جملات بکار رفته البایراق اعتراض دارید. شما به " ملت فارس" که بعنوان " ملت حاکم"، " ملت برتر" ، " ملت ستمگر" ، " ملت زورگو" " ملت چی و چی" بسیار حساس هستید و به تصور تان هر آنکس که از " ملت فارس" حرف بزند و به جای آن از دولت و بورژوازی ایران" حرف نزند ناسیونالیست، فاشیست، قوم پرست، نازیست و جنایتکار است
تبریزی جان آرام باش. به نظر من شما در مورد خودتان خیلی بیش از حد اغراق میکنید و خودتان را خیلی مهم و با سواد میدانید. باور بفرمائید به نظر من بر خلاف دهه 50 - 60 امروز کم سوادترین آدمها متاسفانه مدعیان سوسیالیسم و یا کمونیستها هستند.من و شما هم جزء آنها هستیم.
به نظر من شما هم با اعلامیه احزاب چپگرا کمونیست شده اید و نوشته های مارکس و لنینی را که شما به اسمشان قسم میخورید را نخوانده اید و عدم اطلاع از افکار آنها باعث شده شما اسماعیل آل بایراق و حسن جداری را تکفیر و تحریم و تنقید کنید.
دوست عزیز جناب لنین صد سال پیش بارها از " ملت ستمگر و ملت حاکم" صحبت کردند و از حق تعیین سرنوشت بمعنی حق جدایی و حق تشکیل دولت و کشور دفاع نموده اند. لنین آنهایی را که با حق ملل در تعیین سرنوشت خویش مخالفت میکنند بدترین اپورتونیست و دشمن سوسیالیسم می نامد.
شما اسماعیل آل بایراق را به این جهت فاشیست نامیدید که از برتری ملت فارس ، حاکمیت، زورگویی و اشغالگری ملت فارس نوشتند.
لنین بارها ، دهها بار از ملت حاکم و ملت زیردست و تحت ستم صحبت کرده است. لنین در مقالاتش دهها بار از جدایی و استقلال ملتها دفاع کرده است پس چرا لنین رهبر رهبران کمونیست ایران فاشیست و هیتلری نیستند. چرا رهبران ایدئولوژیک خودتان را فاشیست خطاب نمی کنید؟؟.
لنین در کتاب " در باره حق ملل در سرنوشت خویش" در صفحه 366 مجموعه آثار می نویسد: "مارکس از سوسیالیستی که متعلق به ملت ستمگر است روش او را نسبت به ملت ستمکش سوال میکند و فورا نقص مشترک سوسیالیستهای ملل حکمفرما (انگیس و روس) را آشکار می سازد که عبارت است از.........."
لنین در همان کتاب در صفحه 356 می نویسد:
"چرا به ولیگاروسها؟ زیرا ولیگاروسها در روسیه ملت ستمگرند و در مورد ملتها ......."
تبریزی گرامی لنین چنین نمونه هایی را زیاد بکار برده است اگر حوصله مطالعه داشته باشی نگاهی به کتاب نامبرده بیانداز.
تبریزی جان مارکس از اسماعیل آلبایراق و جداری هم "فاشیست" تر است چون او هم مردم انگلستان و هم کارگران انگلیس را بدبخت میداند چون میگوید " مردم انگلستان مردم ایرلند را به اسارت درآورده است. او میگوید ملتی که ملت دیگر را به اسارت در آورد خودش اسیر است.
مارکس در نامه اش به انگلس رابطه کارگر انگلیسی را مثل راسیست سفید پوست و کارگر ایرلندی را مثل برده سیاه پوست در یک کارخانه معرفی میکند.
تبریزی چراشما مارکس و لنین را با هیتلر، داعش و طالبان فاشیست نمی دانید؟
تعصب حزبی را بگذار کنار، مطالعه و تحقیق بکن. 50 کتاب بخوان بعدا بیا 5 جمله بنویس. از روی جهل میلیونها کارگر و بدبخت تورک را فاشیست و جنایتکار معرفی نکن.
حالا یک راه برای شما باقی است. اول اینکه شما یا مارکس و لنین را هم فاشیست جنایتکار بنامی و یا اینکه از میلیونها تورک آذربایجانی، از آقای جداری و اسمایل آلبایراق عذر خواهی بکنی.
ادب این چنین حکم میکند.