Skip to main content

جناب آقاى موافق, درود بر شما,

جناب آقاى موافق, درود بر شما,
Anonymous

جناب آقاى موافق, درود بر شما, به نظر مى آيد که شما نه تاريخ ايالات متحده امريکا را خوانده ايد و نه قانون اساسى آن را که اينگونه بر ايالات متحده امريکا تاخته ايد. مگر همين ايران شما در دوره هاى مختلف, غير فارس زبانها را قتل عام نکرده است,که اينگونه بر ايالات متحده امريکا تاخته ايد تا با اقاى نورى علا تصفيه حساب کنيد؟ نادرشاه هنديها, پاکسيتانيها و افغانها را قتل عام نکرد, مگر نادرشاه تخت طاوس را از هند نياورد؟ آغا محمد خان قاجار 30 هزار کله در کرمان نبريد؟ صفويان شما و گنجعلى خان والى کرمان کم کرمانى, بلوچ و افغان کشت؟ چگونه اين جنايت ها براى ايران و ايرانى رواست؟ قتل عام کردها را چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب از ياد نبريد؟ شما کجا بوديد که صداى شما آن زمان براى کردها در نيامد؟

بله امريکا کشته است و سرزمين تصرف کرده است ولى در مقابل قرارداد هايى 150 سال پيش با سرخ پوستان بسته است, و مناطقى در داخل خاک امريکا به سرخ پوستان تعلق دارد که خود مختار هستند که قانون اساسى خودرا دارند, پليس و نيروى امنيتى خودرا دارند و نيروهاى امريکايى اصلأ دخالت نميکنند, بعضى از اراضى ايلات متحده را خريده و بعضى را تصرف کرده است, مثلأ آلاسکا را از روسيه خريده است, ايلات لويزيانا را از ناپلئون بناپارت فرانسه خريد, کاليفرنيا را از مکزيک خريد, شرکتهاى امريکايى هر رو کلاس بر عليه تبعيض ميگذارند, و همه جا در شرکتهاى خود اعلاميه زده اند که تبعيض بر خلاف قانون هست و اگر شاهد تبعيض بوده ايد, اطلاع دهيد, در کجاى ايران چنين سنتى رواج دارد, ايران تو فارس زبان را تشويق به مهاجرت به خوزستان, کردستان, بلوچستان ميکند, به آںها شغل, مزايا, منزل ميدهد که دموگرافيک مناطق قومى را عوض کند و اقوام را استانهاى خودشان از اکثريت بيندازد, زمينهاى اقوام را سپاه تصرف ميکند, اقوام را هر روز به دار ميکشد که جمعيت آںها هم کمتر کند, کجاى اين کار ايران وايرانى افتخار دارد؟ مغز ايرانى آنقدر حقير هست که افغانها اجازه ورود به بيشتر استان ها را ندارند, در اصفهان هيچ جيز به افغانها نميفروشند, بهاييان را نجس ميدانند, کجاى اين تفکر ايرانى افتخار دارد, اما به پردازيم به ايالات متحده امريکا, بگفته شما اگر جنگى بين ايالات متحده امريکا و ايران در گيرد, امريکايى ايرانى تبار, امريکايى ميکشد, خير اينطور نيست,من ايرانى تبار هيچ وقت هموطن امريکايى خودرا نميکشم. مگر ايران چى به من داده است که برايش قتل کنم, ايران به جز از نکبت, بدبختى, آوارگى چيز ديگرى به من نداده است,ولى ايالات متحده امريکا, به من زندگى داده است, من را به عنوان يک شهروند مساوى قبول کرده است, به من دانشگاه, کار, خانه, ماشين و زندگى داده است, من حق رأى مساوى با ديگران دارم, ايران همين امروز هم اقليت کشى ميکند, اصلأ ايرانى بودن چه افتخارى دارد که انسان برايش بکشد؟ اگر نميدانستيد, بدانيد که قانون اساسى امريکا, اول حقوق شهروندى را تضمين ميکند که کسى حق تعرض به آن را ندارد, بعد از آن به اکثريت اجازه حکومت ميدهد,قوه قضاييه مستقل دارد که هيچ وابستگى به دولت منتخب ندارد, اينکه فرموديد در امريکا 2 حزب وجود دارد و امريکا 2 حزبى هست يک دروغ محض هست, صدها حزب حزب در ايالات متحده وجود دارد که لينک اسامى اين احزاب را همينجا مى نويسم, اما فقط 2 حزب سياستهاى جمع کردن پول را بهتر ميدانند, هرکس که پول بيشترى داشته باشد و تبليغ بيشترى در تلويزيون, راديو و روزنامه بکند, سخنرانى بيشتر بکند, و برنامه بهترىداشته باشد, برنده ميشود, شما حزب ليبيرتاريان, حزب سبز, حزب قانون اساسى, و چندين احزاب ديگر را از قلم انداخته ايد که خواننده را منحرف کنيد. لينک صدها حزب امريکايى https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_political_parties_in_the_United_States
اما چرا شما با تلاش آقاى نورى علا براى يافتن راه حلى, براى دموکراتيزه کردن ايران مخالف هستيد؟..................... آقاى نورى علا هيچ شاهکارى نکرده است, فقط از من و شما و بقيه ايرانيان در خواست کرده است که نظرات خود را در يک کنفرانس بيان کنند, راه حلى پيدا کنند, کجاى اين کار بد است؟ اگر من جاى اقاى نورى علا بودم, اين وظيفه را به شما ميدادم که شما مشهور بشويد ولى چنين کارى را انجام بدهيد که حسادت شما فروکش کند.