Skip to main content

من دغدغه ای جز حفظ تمامیت

من دغدغه ای جز حفظ تمامیت
Anonymous

من دغدغه ای جز حفظ تمامیت ارضی ایران ندارم. شعار خلقهای تحت ستم حزب توده و رای گیری .... اخیر سازمان فدائیان برای تجزیه ایران و دیگر جریانات تجزیه طلب راه همکاری برای استقرار حکومت قانون درایران را بسته است.
هرحزبی و یا سازمانی که بخواهد تمامیت ارضی ایران را زیر سئوال برد کمکی به مبارزه برای استقرار حکومت قانون در ایران نمی کند.
جالب است بدانیم که در درون شعار سکولار دمکرات همه جریانات چپ شریک و سهیم وهمراه هستند و اما جریاناتی مانند نهضت ازادی و یا ملی مذهبی ها و یا مجاهدین انقلاب اسلامی و( سازمان مجاهدین خلق ) در این تئوری جائی ندارند.
این گونه بنظر میرسد که شعار سکولار دمکرات به نفع جریانات چپ و حزب توده تمام خواهد شدو دیگر جریانات فکری
و مدعی نمیتوانند نقشی کار ساز به عهده داشته باشند.
در دوران سی سال گذشته همه مردم ایران به فراخور

زندگی اجتماعی خود به نقش مخرب دین و پلید ی دستگاه اخوندهای پی برده اند و ضمن مخالفت با دیدگاه متحجرانه اخوندی به ایمان خود وفادار هستند و هنوز در این گرمای طاقت فرسا ترک نماز و روزه نمیکنند.
هرچند این گنگره اقدامی مثبت است ولی کار گشای مردم ایران نیست. و هر گونه تصمیم ونظر برای خود گنگره ارزشمند است و جریانات سیاسی را نمی تواند پیرامون شعار و اهداف گرد اوری کند.
گنگره مشترک همه سازمانها پیرامون شعار وحدت ملی و تمامیت ارضی و ازادی انتخابات میتواند اغازی برای جلوگیری از هر گونه جنگ داخلی و دخالت بیگانه در ایران باشد.