Skip to main content

جناب دریا دل! لطفا حد خودتان

جناب دریا دل! لطفا حد خودتان
Anonymous

جناب دریا دل! لطفا حد خودتان را بدانید، و مثل نژاد پرستان پان ایرانیسم و پانفارسیم، و...... به دیگران انگ نچسبانید، چون دیگران نیز میتوانند به شما انگ بزنند. این را قبول بکنید، که سازمان مجاهدین امروزی، با سازمان بنیان گذاران آن، از زمین تا آسمان فرق دارد. سازمان مجاهدین خلق سابق توسط مبارزین و روشنفکران ترک آذربایجان، یعنی زنده یاد مهندس محمد حنیف نژاد( از ترکان تبریز) زنده یاد مهندس سعید محسن(از ترکان زنجان)،.. و مخصوصا زنده یاد مهندس سید اصغر بدیع زادگان ( از ترکان اصفهان) بنیان گذاری شد. وهمه آنان مخصوصا مهندس اصغر بدیع زادگان که سمت استاد یار شیمی دانشگاه تهران را دارا بود، در اثر شکنجه های ساواک آرامهری با اجاق برقی که پشتش را تا استخوانهای نخاع سوزانده بودند، و همگی آنان بخاطرعقاید انسانی و مبارزه علیه رژیم منفور و دیکتاتورآریامهری،اعدام شدند و قهرمانه

جان باختند، و آخرین بازمانده آنان زنده یاد موسی خیابانی بود که در دست جلادان رژیم اسلامی تهران کشته شد. و کک رجوی هم نگزید! و حتا بطور ضمنی خوشحال هم بود که دیگر کسی در سازمان جلودارش نیست! از آن به بعد سازمان مجاهدین تغییر ماهیت داد، و از زمانیکه رجوی پانفارس و اطرافیانش بر آن مسلط شدند، به یک سازمان مافیائی بیشتر شباهت دارد، تا یک سازمان مردمی. آقای دریا دل من از شما میپرسم؛ این چه نوع سازمانی است که از دمکراسی دم میزند، اما زبان چهل میلیون تورک آذربایجانی را در سازمان خود قدغن کرده است؟ کجا همچه چیزی سراغ دارید؟ جز در جهم ایران! آقای رجوی چه نوع دمکراتی است، که دختران را از مردان جدا میکند، و به زور به سرشان روسری می بندند؟ چرا هیچ کدام از دختران سازمان اجازه ازدواج با افراد دلخواه خود را ندارند؟ آیا دختران سازمان باید دراختیار مطامع جنسی آقای رجوی باشند؟
و برای خود حرمسرای آل سعودی دایر بکند؟ چرا به کادرها و اعضای سازمان اجازه نمیدهند، که زندان و اردوگاههای سازمان را ترک بکنند؟ چرا به اعضای معترض و هواداران، با تهدید و خشونت رفتار میشود؟ چرا در داخل سازمان رجوی جو ترس و وحشت، و زندان و شکنجه درست شده است، و هیچ احدی حرئت ندارد لب به اعتراض بگشاید؟ این چه نوع سازمانی است که اعضا و هواداران خود را به گروگان گرفته است؟ چه کسی به اینان اجازه داده است، که برای ملل ایران رئیس جمهور تعیین بکنند؟ آیا اینان وکیل مردم ایران هستند، که برای ما رئیس جمهور انتخاب کرده اند؟ زندگی شخصی اعضا و هوادران سازمان، چه ربطی به آقای رجوی دارد که به زندگی شخصی آنان دخالت میکند؟ مگر به آقای رجوی چه مربوط است که کسی روسری سر میکند، یانه؟ آقای رجوی که درلاک خود میلولد، فردا جواب 40.000.000 نفر مردم آذربایجان را چگونه خواهد داد، فردی که از جوانان کم تجربه آذربایجانی سؤ استفاده سازمانی میکند! کسی که بعنوان دشمن مردم آذربایجان زبان تورکو را در سازمان خود قدغن کرده است. آقای دریا دل! من از شما میپرسم؛ آیا فرق سازمان رجوی، با دیکتاتورهای رژیم جنایتکاراسلامی تهران چیست؟