Skip to main content

دست از این خضعبلات گویی

دست از این خضعبلات گویی
Anonymous

دست از این خضعبلات گویی بردارید.هنوز نفهمیده اید مقابل شما کی ایستاده است.

آیا به راستی جامعه ی ما مصداق این فرمایش رسول مکرم اسلام (ص) نیست که : وای بر آن گروهی که مظلومانش برای دفاع از حق خود به لکنت بیفتند؟ « فأین تذهبون ؟ »
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دست از این خضعبلات گویی بردارید.هنوز نفهمیده اید مقابل شما کی ایستاده است. در امر آموزش بچه های ایران ! چقدر واقعیات رو آموزش میدید؟ در کنار محتویات پوچ و گمراه کننده سیستم آموزش و پرورش مزخرف و موالی تربیت کن جمهوری اسلامی حاکم بر ایران، چه اندازه در انتقال معلومات بروز و ساختن زیرساخت های اندیشه و تفکر برای پی بردن به واقعیات ملموس جامعه ی فعلی و تاریخ نیاکانی و فرهنگ دیرینه ی ریشه ای تک تک اقوام ایرانی و گستره ی جغرافیایی محل زیست تلاش داشته اید .

از پیوستن دو رود دجله و فرات ،شط العرب بوجود می آید؛بزرگترین دریاچه داخل ایران،دریاچه ی ارومیه می باشد؛این عکس زاینده رود هستش؛پیام های قرآنی رو هرکه بیشتروبهتر حفظ کنه جایزه میگیره؛روزنامه دیواری تهیه کنید با عنوان "خرمشهر را خدا آزاد کرد"و هرچه عکس زمان جنگ پیدا کردید بچسبونید داخلش؛بزرگترین پالایشگاه نفت در کجا قرار دارد؟و...و...و

اما و آیا در فرو کردن این مطالب در ذهن این بچه ها تلاشی داشته اید که به آن ها برسانید که زاینده رود خشک شد و به چه دلیل!دریاچه ی ارومیه دیگر دریاچه نیست بلکه بیابان نمک است و علت آن چه بوده!طوفان نمک این دریاچه در حال نابود کردن محل زیست هموطنان ماست! در کنار چاه ها و پالایشگاه های نفت ،هموطنان ساکن آنجا آب سالم ندارندو بچه ها از فقر کارگری می کنند! بیروت لبنان ظرف شش ماه تبدیل به بهشت شد و لی خرمشهر پس از این همه سال که از جنگ گذشته هنوز ویران است!تاریخ ما از 1400 سال قبل شروع نشده و قبل از اون ما بی هویت،وحشی وآدمخوار نبوده ایم!

نمی شود گفت؟مامور هستید و معذور؟ پس چرا نه یه پا بلکه هزار پا از آخوندها جلوتر افتاده اید؟

حالا اگر فهمیده باشی که علم و شایستگی را به زباله دان انداخته اند و به کسب ثروت مشغولند و هرکسی که اعتراضی کند با مشت آهنین توی دهنش میزنند! ارتشی که در اختیار داری مجهز و مسلح به آگاهی و روشنگری کن!!!