Skip to main content

آقای تفریشی گرامی،

آقای تفریشی گرامی،
اژدر بهنام

آقای تفریشی گرامی،
من تا حدی با عملکرد مجاهدین آشنایی دارم و می‌دانم که سالها با پول صدام و حتی کمک مالی آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی جنگیده و مسائل زیادی درباره برخورد این سازمان با اعضای راضی و ناراضی خود و زندانهایش و... شنیده و خوانده‌ام. هیچ یک از آنها هم مورد پذیرش من نیست.
ولی شما می‌نویسید که برای تشکیل یک سازمان موازی و برای مبارزه با سازمان مجاهدین خلق ایران، با یک مقام امنیتی ایرانی – که بعدا فهمیده‌اید که سعید امامی است – مذاکره کرده‌اید و در طول این مذاکرات، سفری هم به سنگاپور داشته‌اید که "با اطلاع کامل سرویسهای اروپایی" بوده است. اگر اشتباه نکنم منظور شما سرویس‌های امنیتی اروپایی است.
برای من که بیش از چهل سال است به فعالیت‌های سیاسی و تشکیلات سیاسی سرک کشیده‌ام، نه مبارزه با جمهوری اسلامی با پول صدام و... قابل پذیرش است و نه مبارزه با یک سازمان سیاسی هرچند "بدتر از

هرچند "بدتر از جمهوری اسلامی"، به کمک وزارت اطلاعات رژیم و سازمان‌های امنیتی و جاسوسی اروپایی. اینها با اخلاقیات من سر سازگاری ندارند. من به شیوه‌های سالم در سیاست باور دارم و فکر می‌کنم، نیروها و افرادی که از شیوه‌های ناسالم استفاده می‌کنند، در آینده، زمانی که قدرت را در دست بگیرند، دمار از روزگار مردم میهنم درخواهند آورد.