Skip to main content

جریان دروغ پراکن پان ایرانیست

جریان دروغ پراکن پان ایرانیست
Anonymous

جریان دروغ پراکن پان ایرانیست با شعارهای خوش ظاهر خودش را خیرخواه ملل دیگر نشان میدهد از تاریخ جعلی هزاران ساله مثال میزند برادری و برابری و دموکراسی را تبلیغ میکند اما در بحث مصداق میلنگد و خودش را لو میدهد زبان خودش را به ناحق رسمی میداند ارتش و سیاست خارجی و اقتصاد را در انحصار قوم فارس باور دارد و اینجاست که شعار دموکراسی طلبیش رنگ میبازد و رسوا میشود. با اینکه تمام راهها بر روی ملت آزربایجان بسته است از ملت آزربایجان میخواهد مانند حزب کردی ترکیه که پس از چند سال تلاش وارد مجلس ترکیه شد گام بردارد اما فراموش میکند که همین جریانات کردی آلوده به ترور و قتل بیش از چهل هزار شهروند ترکیه هستند. پان ایرانیست حتی در مثالهایش هم گیج و منگ است.

سخن آخر اینکه استقلال طلب آزربایجان و فدرالچی آزربایجان هر دو متعلق به یک عایله هستند از یک منشا برخوردارند از خانواده آزربایجان هستند .

هرچند درصد اندکی هم تفاوت داشته باشند حق ندارند با ایجاد اختلاف و فاصله ، در بین ملت دودستگی ایجاد کنند.ما شاید یکبار و تنها یکبار فرصت دوباره برای رهایی داشته باشیم و این فرصت آخر نباید فدای هوسهای حزبی یا گروهی قرار بگیرد هدف غایی و نهایی همه ما باید استقلال همه جانبه باشد هرچند مجبور شویم برای رسیدن به آن چند مدتی سوار قطار فدرالیسم شویم.

یاشاسین آزاد آزربایجان