Skip to main content

از مسئول قیچی کردن نوشته ها

از مسئول قیچی کردن نوشته ها
Anonymous

از مسئول قیچی کردن نوشته ها در ایران گلوبال سوال دارم که چرا نوشته بنده را حذف فرمودید....فرق شما با مجاهدین خلق فارس رجوی و رژیم آخوندی در چیست؟؟؟

از آنجایی که جنگ بین آقای تفریشی و مجاهدین خلق فارس رجوی یک جنگ فرقه ای است. و اصولا خود آقای تفریشی خود را آذری خطاب می کنند.بر ما مبارزین استقلال طلب آزربایجان جنوبی است که از آلوده شدن در این گونه جنگ های زرگری پرهیز نماییم.
اما از اینکه مجاهدین خلق فارس رجوی در تشکیلات خود زبان ترکی را اصلا قبول ندارند. بلکه مثل آقای تفریشی به با نام "آذری " مجهول و ساخته و پرداخته رضاشاه ملت ترک ما را آذری خطاب می کنند.
و خود شخص من با 34 سال عضویت و فعالیت و 7 سال زندان سیاسی در سیاه چالهای خمینین و دارای سه شهید از خانواده ام در این راه ..
بار ها و بار ها شاهد جک های توهین آمیز ترکی در بین اعضای سازمان بوده ام.
حتی دختر من هم که بیش از سه سال در این سازمان فعال بود .بار ها به اینگونه جک ها معترض بود.
بطوریکه از سال 1385 و قیام ملت ترک آزربایجان علیه توهین های روز نامه های رژیم شوونیست فارس اخوندی من شاهد بی توجهی این سازمان و تلوزیون ملی ؟! اش بودم. و بار ها به این بی توجهی اعطراض نمودم . اما در عمل قیام ملت ترک ما و دادن دها شهید و مجروح و زندانی در نظر مجاهدین خلق فارس رجوی پشیزی ارزش نداشت.
و در نهایت مسئول تشکیلات لندن (( مهدی )) در مقابل اعطراضات به حق من گفتند که ..ملت آزربایجانی تشکیلات ندارند . تا سازمان با انها رابطه برقرار نماید؟!
و در همین پارسال بود که بعد از آمدن محمد اقبال (ترک تبریز) از لیبرتی به فرانسه و سلام علیک کردن در فیس بوک . و نظر دادن در مورد بعضی اشعار ترکی من ..
حرفمان کشیده شد به حقوق ملت ترک ما .
که آقای محمد اقبال فرمودند که ما آذری هستیم. و پان ترک نیستیم ..
و من هم مفصل جواب ایشان را دادم.
و این گفتگوی ما در فیس بوک موجود است .
و اگر کسی بخواهد . می توانم در اخیترش قرار دهم.
و اینکه آقایی با نام دریادل؟! موضوع ممنوعیت سخن گفتن به زبان ترکی (از نظر سازمان آذری) را رد کردند.
شاهد ممنوعیت سخن گفت به زبان ترکی خود بنده هستم که بار ها و بار ها در تشکیلات و نشستها بهم تذکر داده اند....
در پایان
هر چند فکر نمی کنم که نوشته های مرا ایران گلوبال منتشر نماید .
اما می نویسم. تا شاهدی باشد. در این گفتگو ها ..