Skip to main content

جناب آقای ناصر خان کرمی ؛بحث

جناب آقای ناصر خان کرمی ؛بحث
Anonymous

جناب آقای ناصر خان کرمی ؛بحث بنده طرح مباحث سخیف و ایراد تهمت به جوانی در کنفرانسی نیست بلکه عرض بنده به عنوان یک ایرانی این است که مطالب شما به کلی از نظر واقعیات علمی مردود است. نه بحث نژادی دارم و نه طرفدار قومیت خاصی چرا که همه از یک کشور هستیم.بنده به عنوان یک محقق ..... توصیه میکنم بحث های علمی را با عقده های نهفته خودتان علیه هیچ ملتی درنیامیزید.ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار در منطقه و جهان در قبال همکاری با هم میتوانند منافع اقتصادی سرشاری را نصیب ممالک خودشان کنند . اگر شما کردها با ترکیه ؛ایران؛ سوریه ؛ عراق و یا هر کشور و ملت دیگری مشکل دارید به خودتان مربوط است و ما جز آرزوی موفقیت و همزیستی مسالمت آمیز و به دور از فرصت طلبی جیز دیگری به عنوان یک ایرانی نمیتوانیم داشته باشیم. ایران ما نیاز به آرامش دارد و در حال حاضر بیش از هر ملت دیگری خودمان محتاج رفاه و

و آسایش هستیم؛ ما را چه کار به دعوای کرد و ترک !!!!؟؟؟؟؟؟؟ ما همه 77 میلیون ایرانی هستیم که اعلام انزجار میکنیم از افرادی که به اسم ایرانی نفرت پراکنی میکنند علیه دیگر کشورها و به اسم کشور ما و ملت ما میخواهند با قلم های تهی از سوادشان کین و بغض های نهفته بیمار گونه خودشان را مطرح نمایند. آقا دست بردار از این طرز فکری که ملت ایران را خام و ناپخته می انگارید.
انتخاب ترکیه به عنوان همسایه انتخاب ایران ویا ترکیه نبوده و هیچ کشور دیگری همینطور؛ ولی الان که هستیم وظیفه ما استفاده از این موقعیت همسایگی به عنوان نقطه قوت برای کسب منافع بیشتر به نفع ملت های دو طرف است. ترکیه و ایران شاید تنها کشور های منطقه باشند که در گرو همکاری با هم میتواند باعث پیشرفت و توسعه نه تنها ملت های خودشان بلکه خاورمیانه شوند که امنیت در منطقه ماحصل اول آن خواهد بود. جناب ناصرخان لطفا این غول شیشه ای دعوای کردی را در شیشه کنید و بگذارید باد بیاد چرا که ما ایرانی ها خیلی وقته از نسیم پر مهر بی بهره شدیم.