Skip to main content

کاربر ..گرامی... ایرانی

کاربر ..گرامی... ایرانی
ناصر کرمی

کاربر ..گرامی... ایرانی.... همانطور که گفتم دانش یک ابزار است. و یکی از مهارتهای چند گانهء انسانی است، بنا بر این هنر نیست که کسی اندوخته های دانش و علمی خود را به رُخ دیگران بکشد. از این گذشته هر کس مدرک و دانشی آموخته باشد دلیل بر تکامل و انسانی بودن او نیست.
شما میگویید که در حوزهء اقتصاد و انرژی و در یکی از دانشگاههای اروپا و مرکز تحقیقاتی مشغول بکار هستید، گرچه طبق فرهنگ جهان سوّمی این ادعا میتواند مبالغه و از همان فرهنگ غیرتی بدون پشتوانه و احساسی داش مشتی باشد، و یا هدف کسب اطلاع از زندیگ شخصی دیگران باشد، ولی من بهر صورت ادعای شما را می پذیرم.
شما گفته اید که نتیجهء تحقیقات شما در ژورنالهای خاص آن رشته در دسترس میباشند، لطفأ بفرمایید در کدام ژورنال، آدرس دقیق آنرا لطف فرمایید.

حال که شما بحث و دیالوگ را به اینجا کشانده اید من هم در حوزهء انرژی و اقتصاد در آلمان مشغول بکار هستم، شمارهء فعالیّت انرژی و اقتصاد من با شمارهء مالیاتی آن در همه جا ثبت و علنی هست. بطور مستقیم با وزارت انرژی و اقتصاد آلمان(BAFA ) Bundesamt für Wirtschaft und Ausfuhrkontrolle سرو کار دارم. در این وزارتخانه کَد و شمارهء مخصوص و شناسایی دارم،
در انستیتوت تحقیقاتی انرژی مرکزی آلمان Deutsche Energie-Agentur (dena) کُد و شمارهء مخصوص دارم. در انستیتوت تکنولوژی در امر ساختمان Deutsche Institut für Bautechnik (DIBT) کُد و شمارهء مخصوص و حساب مستقل دارم. و در سایر ادارات و انستیتوتها و شرکتها. تحقیقات و ارائه کار عملی و تجربی و گذراندان دورهای آموزشی مطابق با نرمهای روز، هر ساله بایدبه روز و تازه گردند و به این ارکانهای دولتی و تحقیقی ارائه داده شود ، وگرنه حق و اجازهء کار در این عرصه از شما سلب خواهدشد.
من عضو سندیکای مشاوران انرژی سراسری در آلمان هستم، عضو سندیکای معماران و آرشیتکتهای آلمان هستم. و در دو رشتهءِ دیگر هم تخصص دارم( مطابق با مدرک دولتی از آلمان).
حال شما اگر راست میگویید، بطور روشن رشتهء تحصیلی و مکان تحقیقات خود را بیان بدارید، ما که تروریست و یا بخیل نیستیم که هم وطنی پیشرفت کرده باشد، باعث افتخار ماست، شاید من از شما در بعضی از زمینه ها کمک بخواهم و یا باهم همکاری را آغاز کنیم. اگر ممکن است یکی از کارهای شما را برای آقای توکلی بفستید من هم آخرین کار در مورد انرژی خود را که در حدود 150 صفحه به زبان آلمانی است را بشکل PDFبرای ایشان میفرستم تا راه حلّی برای انتشار آن پیدا کنند، دانش باید علاوه در ژورنالهای مخصوص بخود بشکلی ساده و عملی آن در خدمت مردم هم باشد، آن امری که در همین جوامع اروپایی رونق دارد. در غیر اینصورت شما مبالغه میکنید و شاید دارای دیپلم ایرانی هم نستید.