Skip to main content

به کاربر ..گرامی.... ANONYMJ

به کاربر ..گرامی.... ANONYMJ
ناصر کرمی

به کاربر ..گرامی.... ANONYMJ ….من از خود تعریف و توصیف نکرده ام، بلکه ضرورت آمد، به این موضوع بپردازم. اگر شما از کدهای کیلویی در آلمان خبر دارید، لطفأ یگویید کیلویی چقدر است و آنها را کجا میفروشند.

نام دقیق وزارت اقتصاد و انرژی آلمان، و مرکز تحقیقاتی انرژی این کشور، همچنین مرکز تکنولوژی ساختمانی آلمان را در کامنت قبلی داده ام . در گوگل آنها را پیدا کنید و آنجا زنگ بزنید و در خواست کیلویی نه، بلکه فقط درخواست یک گرمی یک شماره و کُد را بکیند، آنوقت است که خود پی خواهید بُرد که از چه فرهنگ عقب مانده و لُمپنیسمی برخوردار هستید. وزارت اقتصاد و انرژی آنهم کشور آلمان مدرک و کُد کیلویی میفروشد ؟ شما نظام جمهوری اسلامی را با سیستم آلمان عوضی گرفته اید، آلمان حتّی انگلیس و آمریکا هم نیست که مدرک بسادگی میدهند.

کسانیکه در آلمان میکنند و به قوانین و مراکز علمی آن اطلاع دارند، میدانند، که طبق کدام ضوابط و شرایط دولت آلمان در این زمینه آنهم بحث انرژی و اقتصاد سخت گیر است. و فقط چه کسانی چنین کُدها و شماره هایی را دریافت میکنند. بیش از 2/ 3 دو سوّم مهندسین آلمانی ( آلمانی نژاد) دارای چنین کدها و شماره هایی نیستند. و کارهای آنها به افرادی که دارای این کُدها هستند وابسته است،
کارهای تجربی و علمی و تحقیقی من در وزارت اقتصاد و انرژی آلمان، پس از بررسی کارشناسان این وزارتخانه پذیرفته و تأیید شده اند و در آنجا ارشیو میباشند و من هم طبق قانون موظف هستم حداقل به مدّت 2 سال این اسناد را نگهداری کنم.
طبق همین کُدها و اعتبار علمی و تحقیقی و کار عملی آن است که بانکهای KFW آلمانی تا بیش از صد هزار یورو در هر بخش به مشتریان ما وام بدون بهره و یا با بهره کم 1 تا 2.5 درصدی میدهند.

شما با این بیان خود نشان دادید، که یک فرد کوچه و بازار بی خبر از دنیا میباشید و من دیگر خودم را موظف نمیدانم که کامنت شما را پاسخ دهم. هم صحبت های شما در سطح خودتان در جاهای دیگر هستند، اینجا جای شما نیست. از همهء اینها گذشته مگر شما فضول و نخود هر آشی هستید که این چنین بی پرنسیپ خود را به معرض نمایش میگذارید، طرف بحث من کس دیگری است و نه شما !