Skip to main content

مسئول محترم گرامی کامنتها

مسئول محترم گرامی کامنتها
Anonymous

مسئول محترم گرامی کامنتها.خوشبختانه شما بارها به این مسئله توجه کرده و تذکر داده ادید . ولی ما میدانیم که اب از سرچشمه گل الوداست .از کجا ؟ از سر چشمه بی وطنی و ایران ستیزی و دشمنی با ازادی و دمکراسی از دو جریان دینی و چپگرائی در ایران.ایران ستیزی کنونی تجزیه طلبان و دشمنی با مردم پارس زبان ایرانی بدون برنامه و شعار های حزب توده در ایران میسر و ممکن نبود. شعار خلقهای تحت ستم وستم ملی در حقیقت اکنون به بار نشسته و محصول ان چیزی جز نفرت از مردم پارسی گوی و زبان تاریخی ایرانیان نمیباشد. در حقیقت خود تجزیه طلبان اولین قربانی همین شعار های چپی و وارداتی از شوروی شدند. تجزیه طلب فکر میکند که سر او گلاه رفته و او از وطن خود اواره و در بدر کشور های بیگانه شده است. ارزوها و جوانی از دست رفته و نگاه به گشته درد اور و مملو از فریب اینده تاریک و نامعلوم .

تجزیه طلب اکنون میداند حزب و سازمان به او دروغ گفتند و دین وتشیع به او خیانت کردند .رفیق دیروز امروز دشمن است و شعار همبستگی خلقهای ستم دیده اکنون پشیزی ارزش ندارد و انچه باقی مانده خاطره ای تاریک از گذشته و اینده ای نا روشن.
اما تجزیه طلب نه به دنبال خطای فکر ی خود بلکه بیشتر برای انتقامجوئی و پیدا کردن دشمن خیالی به در دیوار میزند توهین میکند و گذشته های دور و اساطیر ر ا به میدان سخره میاورد. تجزیه طلب راحلی نداردوانچه عرضه میکند جنگ و ویرانی و تخریب است.