Skip to main content

آقای توکلی گفته اند (اگر

آقای توکلی گفته اند (اگر
Anonymous

آقای توکلی گفته اند (اگر مبارزه مسلحانه پ پ ک نبود ؛ دولت ترکیه هر گز انان را به رسمیت نمی شناخت.).
1- به نظر شما در بین چهار کشوری که کردها پراکنده اند ایران عراق سوریه و ترکیه , حقوق ملی و مدنی کردها در کجا بیشتر نقض شده است؟ یعنی اگر امروز یک کرد بتواند شرایط هر 4 کشور را عین هم نماید دوست دارد کردها مثل کدامیک از این چهار کشور زندگی کنند؟
2- چرا کردها بر علیه کومت مرکزی سه کشور اول اعلان جنگ نکرده اند؟
3- سیستم قانونی ترکیه دارای مکانیزمی است که هویت کردی را به رسمیت شناخته است و بعنوان حزب کردی در پارلمان نماینده دارند.چرا در این مقطع پ ک ک دست به عملیات نظامی میزند؟ چرا میخواهد علیرغم خواسته اوجالان, راه صلح و دموکراسی را ببندد و به ترویج ترور و خشونت می پردازد؟ نظریه پردازان این گروهک تروریستی متوجه هستند که با گسترش دموکراسی, حقوق ملی و مدنی کردهای ترکیه استیفا خواهد شد و

تروریستها در انفعال و فراموشی قرار خواهند گرفت بنابراین جهت جلوگیری از مرگ زودرس, بنا به توصیه تئوریسینهایی مانند کاوه احمدی علیابادی, جنگ بر ضد صلح و دموکراسی را از سر گرفته اند و اقداماتشان بر ضد منافع کردها و در جهت منافع حزبی می باشد.
این تروریستها در سوریه وضع به مراتب بدتری دارند و با حمایت از بشار اسد زمینه ادامه درگیری و کشتار را فراهم کرده اند.اگر این تروریستها بر علیه بشار اسد با بقیه ملت سوریه همراه میشدند هم به نفع خودشان بود و هم به نفع منطقه که از شر بشار جنایتکار خلاص می شد اما متاسفانه در عین خباثت و پلیدی از پشت به ملت سوریه خنجر زدند.بشار اسد اصلا کردها را داخل ادم حساب نمیکرد و حتی کارت هویت هم نداشتند.
تا دیروز بهانه شان این بود که ترکیه دست داعش را باز گذاشته است .اما ترکیه از اول هم گفته بود منطقه پرواز ممنوع ایجاد شود تا رژیم اسد نتواند مردم بی دفاع را بمباران کند انوقت ترکیه هم به ائتلاف خواهد پیوست اما با سیاستهای غلط اوباما , مردم سوریه اواره شدند حال نزدیک 4 میلیون آواره سوری در ترکیه است و جنایتهای داعش به ترکیه نیز کشانده شده است.ترکیه از شروط خود کوتاه امده و به این ائتلاف پیوسته است.پ ک ک اینبار دیگر هیچ بهانه ای ندارد و معلوم نیست چرا همزمان با عملیات ترکیه بر ضد داعش در سوریه, اقدامات ترورییستی خود را در داخل ترکیه شروع کرده است؟
پ ک ک چندبار هشدار داده که اگر ترکیه بخواهد در سوریه اقدام نظامی کند ترکیه را به اشوب می کشد.
پ ک ک با مغز رشد نیافته شبیه دایناسوری است که تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه است و بدون فکر و تعقل هر چیزی را نابود میکند حتی قهرمان خودشان اوجالان نیز از دست این گروهک در امان نیست