Skip to main content

ممنوعیت زبان و فرهنگ ما, وحشی

ممنوعیت زبان و فرهنگ ما, وحشی
Anonymous

ممنوعیت زبان و فرهنگ ما, وحشی و مهاجر نامیدن ما, ترکتازی و ترکبازی در ادبیات فارس, عمومیت جوکهای مستحجن و بکار بردن کلمات سخیف بر علیه ما و غیره که بدتر از کوهی نامیدن است.
آیا در جنوب شرقی ترکیه و مناطق کرد نشین اکثریت کردها رای خود را به نفع پ ک ک در صندوق ریخته اند که با قاطعیت تروریستها را نماینده آنها می نامید؟
حزب سوسیا ل دموکرات آتاتورک هنوز بزرگترین حزب مخالف دولت اسلامگرایان است و نهایتن دوباره قدرت را در دست خواهد گرفت. ترکیه دموکراتیک با ایرانی که همیشه شورش و تخریب آنرا در نقطه بی بازگشت منجمد می کند متفاوت است. اکثریت نسل جدید ترکیه نه تنها دیگر متاثر از باد گذرای اسلامیسم نیستند بلکه در مقابل ان مردانه ایستاده اند.
خشونت در ذات جامعه سوریه است و مسبب آن 40 سال حکومت بی رحم رژیم فعلیست. خشونت قدرت بازتولید خود را دارد و یک انسان گرای مسلط بر خود

هرگزاجازه نمی دهد که ماشینهای تبلیغاتی سازنده افکار عمومی, وی را باخود همراه ساخته و از ادامه حیات منبع کشتار دفاع کند.
خاورمیانه در حال فرم و شکل دادن دولت-ملت مدرن از پائئن توسط مردم است و نهایتن اسلام سیاسی را مدفون خواهد ساخت همانند انقلاب فرانسه که کلیسا را برای همیشه فلج کرد. دیگر نیازی به دیکتاتوری از بالا جهت پاکسازی نجاست مذهبی از جامعه نیست و خود مردم قادرند کشور خود را از افکار مخرب ضد انسانی پاکسازی کنند.