Skip to main content

از انجا که سازمانهای مدعی

از انجا که سازمانهای مدعی
Anonymous

از انجا که سازمانهای مدعی سیاسی کشور در باره تجزیه ایران سکوت و یا با تجزیه طلب همراهی میکنند.)
امیدوارم که مسئولین نظام جمهوری اسلامی به خطرات اتی این گونه نظرات تجزیه طلبانه توجه کافی داشته باشند. اگر مسئولین نظام می خواهند وضعی مانند ترکیه کنونی و سوریه پیدا نکنند باید از همین امروز خط خود را با تجزیه طلب و همکاری سازمانها و افراد تجزیه طلب ترک با دولت عثمانی دشمن ایران و اهل تشیع روشن کنند. امروز متاسفانه سکان کشور ما د ردست نظام اسلامی شیعی بر خاسته از اذربایجان است و ا شاره به وظیفه دولت مبنی بر حفظ تمامیت ارضی و ایجاد امنیت و ثبات در ایران هرگز دلیلی بر موافقت با نظام اسلامی نیست و سکوت در برابر اقدامات هماهنگ تجزیه کاران حرفه ای با دولت عثمانی و حکومت اشغالی اران به نفع منافع ملی مردم ایران نمیباشد.

بدون شک هیچ ایرانی موافقتی با خشونت ندارد بلکه ایجاد رفاه واسایش برای مردم ایران و تشویق به سرمایه گذاری در اذربایجان و ودیگر استانها و ایجاد شهر های صد هزار نفر ی در نوار مرزی ایران و ترکیه و اران و عراق
میتواند ا قدامی اقتصادی در راه بهبود اقتصاد درون مرزی باشد. هیچ دلیلی برا ی دفاع یک تجزیه طلب از اقدامات خشونت امیز دولت عثمانی علیه مردم کورد جز ایجاد جنگ داخلی و تجزیه ادربایجان نمیتواند داشته باشد. اذربایجان و اران به حکم تاریخ بخشی از ایران هستند که حق بخشش و یا واگذاری ندارند..