Skip to main content

جناب آقای ...کیانوش توکلی

جناب آقای ...کیانوش توکلی
ناصر کرمی

جناب آقای ...کیانوش توکلی...چند روز پیش کل تاریخ مردمان تُرک تبار در منطقه را که فقط در دو سطر جا میگرد را بصورت کامنتی در پانویس یک سخن پراکنیِ بدون پشتوانه با عنوان: "دزدی، تحریف و سانسور تاریخ در قلب اروپا" گذاشتم و آنرا سانسور کردید.
تمام محتوای آن کامنت در بارهء فرهنگ و تمدن و تاریخ تُرک تباری را مانند 100 سال گذشته، همین دیروز و امروز عملأ در رفتار حکومت ترکیه با حملهءِ مجدد به مردم کُرد، و پشتیبانی مردم تُرک آذربایجان از این عملکرد فاشیستی حکومت ترکیه را در سایت ایران گلوبال و در افکار عمومی آنها مشاهده کردید. پس چرا کامنت را سانسور میکنید ؟ سانسور کردن شما به این معنی است که جنایتهای حکومت و ارتش ترکیه و مردم تُرک پشتیبان این جنایت ها را توجیح و تبرئه کنید، که نه این مردم فرشته های اسمانی هستند.

شما چه اجباری داشتید و دارید، که یک سایتی بنام ایران گلوبال را راه بیندازید، که از لحاظ تکنیکی به تُرک تباران وابستهء صد در صد باشید و اکنون با پشتیبانی مالی آنها هم مجبورید محور اصلی سایت را به آنها و به تُرک تباران بسپارید،
از سویی همهء ایرانیان را از این سایت برانید و دست آخر خود شما به اپوریسیون تُرک تباری در این سایت تبدیل شوید ؟ جریان سیاست های تُرک تباری در سایت ایران گلوبال همان عملکرد علی خامنه ای است، و خود شما هم نقش اصلاح طلبان درون ساختاری را بازی میکنید. گرچه هدف شما از راه اندازی این سایت در آغاز اندیشهء نیک بوده است.