Skip to main content

ترکیه برای سرکوب جنبش ملی

ترکیه برای سرکوب جنبش ملی
Anonymous

ترکیه برای سرکوب جنبش ملی کردها از داعش حمایت همه جانبه میکند. اخیرا ترکیه برای فریبکاری و مخفی کردن پشتیبانی هایش از داعش حمله ای همزمان به پ کا کا و داعش نمود تا چنین وانمود کند که داعش و پ کا کا فرقی ندارند. آقای لوایی از روابط دوستانه ترکیه و داعش حمایت میکنند. ایشان از سیاست سرکوب کردها توسط ترکیه حمایت میکنند، آفرین به این مبارز جنبش ملی و رهایبخش ملی که از شوونیسم و فاشیسم ترکیه حمایت میکند

آقای لوایی فکر میکنند که سرکوب و بمباران کردها راه حل نهایی و بهترین راه نابودی کورد ها است.
از نظر من مبارزه استقلال طلبانه کردها برحق است. کردها باید از ترکیه جدا شوند و از مبارزه کوردها دفاع میکنم. اما به نظرم سیاست های توسعه طلبانه کوردها نسبت به اراضی آذربایجان محکوم است و ترکها در صورت لزوم به جنگ با کوردها دست به اقدام خواهند زد.
آقای لوایی و پانترکیستها یک اشتباه دارند. اشتباه این است که نمی دانند جنگ ترکیه با کردها به ضرر مردم ترکیه است. ترکیه هر ساله میلیلردها دلار از بودجه ترکیه را در جنگ با کردها هزینه میکند. هزاران جوان تورک فقیر و زحمتکش را به کشت می دهد. جامعه ترکیه را به اختلاف و بحران می کشد. اقتصاد ترکیه را به بحران میبرد و صعنت توریسم را ضعیف میکند و غیره.
این آقایان فکر میکنند پ کا کا مثل احزاب پانترکیست که لوایی ها عضو آنها هستند چهار پنج عضو دارند. پ کا کا اکنون دهها هزار نیروی مسلح زبده، آماده به جنگ و آماده به مرگ جهت کسب استقلال ملی در ترکیه، کردستان فدرال در عراق، شمال سوریه(کردستان غربی یا روژآوا) و کشورهای غربی دارد. پ کا کا علاوه بر نیروی مسلح میلیونها طرفدار جدی و از جان گذشته دارد که می توانند شهرهای ترک نشین ترکیه را در یک روز به ویرانه تبدیل کنند. این بار جنگ ترکیه با کردستان در شهای کرد انجام نخواهد شد کوردها این بار شهرهای ترک را به میدان جنگ تبدیل خواهند کرد

پ کا کا با همه اشتباهاتش، پ کا کا با وجود همه ادهایش به اراضی آذربایجان تشکلی تروریست نیست. مطالبات پ کا کا همان مطالبات و خواسته های دمکراتیک مردم کرد ترکیه است. تروریست دولت فاشیست ترکیه است که مانند جمیوری اسلامی با حقوق ملی ملتهای تحت ستم دشمنی میکند.
آقای لوایی و همه دشمنان کردها مطمئن باشند که کردها پشت فاشیسم دولت ترکیه و دولت ایران، عراق و سوریه را خواهند شکست و استقلال ملی شان را دیر یا زود کسب خواهند کرد.