Skip to main content

مسئول محترم کامنتها.بنظر من

مسئول محترم کامنتها.بنظر من
Anonymous

مسئول محترم کامنتها.بنظر من ریشه کامنتهای دشمنانه ناشی از باور به یک نظریه سیاسی و یا قومی در ایران است.
عده ای بنا بر تبلیغات حزب توده و جریانات چپ باور به وجود ملیتها درایران دارند . و هر چه غیر ترک باشد مورد حمله و هتاکی قرار میگیرد. کافی است که مقاله اقای شاملی توجه کننید که اقای م سحر را همردیف ماموران جمهوری اسلامی کذاشته است. مانند.(تنها میتوانم بگویم که خشونت کلامی و لومپنیزم نهفته در زبان مورد استفاده م.سحر شاعر، سیمای یک مامور امنیتی جمهوری اسلامی را می نمایاند*.)در باره نوشته اقای شاملی 7 کامنت به طرفداری ازایشان علیه زبان پارسی وپارسها مطلب نوشته اند. مطلب دو.م نوشته اقای لوائی است که ایشان مدافع حمله دولت ترکیه به کوردان شده اند.
اقای لوائی مدافع دولت ترکیه مینویسد (

کردهای مسلح بین مرز سوریه و ترکیه جا خوش کرده اند و دارند برای فردایشان خاک و نقشه و وطن جور می کنند. کردهای وابسته به پ.ک.ک و اعضای بعضی از گروه های چپ گرا خیالات شومی در سر دارند.).میتوان پرسید که مسائل دولت ترکیه چه ربطی به اقای لوائی دارد ؟
البته از نوشتن کامنتهای ضد کرد وترک و ضدایرانی میتوان خود داری کرد ولی با اصل داستان تنفر ا زمردم پارس زبان و ایجاد دولت ترک در ایران و وحدت اذربایجان و اران وتجزیه ایران نمیتوان گذشت.
روشنفکران ترک باور دارند که باید بخش ترکنشین ایران از ایران جدا شود و دولت مستقل ترک تشکیل شود و با این نظریه بشدت مخالفت و در برابر ان مقاومت قانونی خواهد شد.در کنگره اخیر فدائیان در صد زبادی به تجزیه ایران رای دادند و همین طور حزب توده هنوز مدافع طبقه کار گر و شعار خلقهای تحت ستم است و در حقیقت راه را برای ایجاد جنگ داخلی و تنفر قومی باز کرده اند. اشگال از نظریه نویسی نیست بلکه خطای اندیشه برای ایجاد دولت ترک عواقب خونینی را نیز به دنبال خود خواهد داشت.