Skip to main content

آقایان وخانم ها(آنانیموس ها)

آقایان وخانم ها(آنانیموس ها)
Anonymous

آقایان وخانم ها(آنانیموس ها) نمونه بیاورید که در زمان بمب باران مناطق کردها و حتی مواضع پ ک ک توسط دولت ترکیه ی عثمانی؛ هموطنان آذری ما شادی و دست افشانی کرده و خیابان های آذربایجان را آذین بسته باشند؟چهکسی می تواند نمونه ارائه دهد که در زمان کشته شدن دو مامور بدست نیروهای پ ک ک ، هموطنان کرد ما شادی و دست افشانی کرده و خیابان ها را در کردستان آذین بسته باشند؟از هموطنان فارس یا لر یا بلوچ یا خوزستانی و ...چطور، سراغ دارید؟مگر تمامی هموطنان ما هریک بنوعی درگیر مشکلات زندگی اعم از بیکاری ، گرانی ،بیماری ، بی خانمانی و ... نیستند؟ مگر خانواده های فارس و کرد و لر و ...در کنار هموطنان خود در آذربایجان زندگی نمی کنند و بلعکس .ومگر همگی از این مشکلات و نابسامانی ها، سهم برابر ندارند؟

تلاش برای رهایی و حمایت و پشتیبانی از حرکت های آزادیبخش تمامی هموطنانمان یک بحث است و بازیچه ی دست"پان ها" این موج سواران..... بحثی دیگر. در جروبحث های قومی-ملی آثار این ....."پان" سایبری و ...... به وضوح نمایان است.
... در یکی از سروده های انقلابی کردی از مبارزان راه آزادی به عنوان برادر های آر پی جی به شان یاد می کرد ؛ امروزه متاسفانه جای آنان را تعدادی(نه همه) تواب و سرسپرده و مستعمیری بگیرو ورشکسته های سیاسی طلبکار حنا رنگ باخته ی لپ تپاله به شان ، گرفته اند. حداد عادل/جوادی/سیدکریم/علی بابا/کاظم قاقی/ماهی صفت شده اند ملاک برای آغاز حرکتی ملی . عجب،عجب و بازهم عجب.