Skip to main content

در این کامنتها هیچ کامنتی به

در این کامنتها هیچ کامنتی به
آ. ائلیار

در این کامنتها هیچ کامنتی به دلیل مخالف بودن ایده با ایده ی مسئول کامنت عدم انتشار نخورده است. به این دلیل هم اتهام «سانسورچی- و پخش تصاویری در این رابطه» را «توهین و اتهام به مسئول کامنت» میدانم. دوستان معنی سانسور و عدم انتشار را قاطی کرده اند. منظور از استعمال کلمه ی سانسور «حذف اندیشه ی مخالف» است. اما منظور از «عدم انتشار» منتشر نکردن کامنت به دلیل نقض مقررات به تصمیم مسئول است.
بجای ارجگذاری به زحمتهای مسئول کامنت اتهام و توهین با عکس و تصاویر علیه همکار بجای نقد نشسته است. من بسیارمتاسفم از این برخورد نادرست.

قواعد کامنت: رعایت شود:
1-بدون نام بردن از اشخاص حقیقی و حقوقی
2- بدور از توهین و اتهام
3 -جوسازی و مسموم کردن محیط تبادل نظر باشد.
توجه داشته باشید کامنتهایی که این موارد را در نظر نگیرند، منتشر نخواهند شد.
2- لطفا اعتراض، انتقاد و پیشنهاد خود را به آدرس info@iranglobal.info ارسال کنید.
3- از پاسخ به اعتراضات در کامنتها معذوریم.
4-اشکال نکته چین نمیشود(شرط کار مسئول)
--
قواعد سایت: که بیشتررعایت نمیشود:
1- ایران گلوبال، دارای روش روشنگری می باشد.
2-- سایت، همگامی و اتحاد عمل کلیه نیروهای سکولار ایرانی برای حقوق بشر و دمکراسی در کشور را پی می گیرد.
3-- سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.
4-- ایران گلوبال به معرفی مطالب و دیدگاههای ایرانیان حول مهمترین مسایل جنبش دمکراسی خواهی می پردازد!
5-- سایت، سعی می کند تجارب نسل انقلابی ها را با نگرشی اصولی؛ در اختیار جوانان کشور قرار دهد تا آنان احزاب مدرن خود را ایجاد نمایند.
6-- سایت، توجه خاصی به مشکلات دختران جوان (ایران) دارد و مطالبات آنان را پی می گیرد.
7-- سایت، سیاست مقایسه را پی می گیرد و به معرفی دست آوردها و امکانات جوانان غرب می پردازد و آن را با وضیعت جوانان کشور مقایسه می کند.
8-- سایت، مدافع یک جمهوری سکولار و دمکرات در ایران فرداست و بنا بر خصلت گفتگو و دیالوگ خود، مخالف سیاست حذف نظرات سایر دگراندیشان حقیقی و حقوقی است و در این خصوص سانسور را کار نادرستی می داند!
9-- سایت به صورت مشارکتی اداره می شود به صورتی که کاربرانی که ثبت نام کرده اند، با دریافت نام کاربری و پاسورد می توانند مقاله و مطالب مورد نظرشان را، در چارچوب قوانین سایت منتشر کنند.
10-ایران گلوبال، در گزينش و نشر مطالب ارسالی آزاد است.
11-- سایت، این حق را برای خود قائل است که از درج مطالبی که قبلا به سايت های ديگر ارسال شده اند، خودداری نماید.
--
با توجه به قواعد «کامنت» و «اصول سایت» :
هرکس بنا به «روش-سلیقه -درک خود از مقررات و روشنگری- و چگونه پیاده کردن آنها» عمل میکند.
فرد مسئول با استقلال عمل میکند. یعنی با« آزادی عمل» کار میکند. با «احتمال خطا و درست». تنها چیزی که میتواند به «انجام درست کار» کمک کند «جمع مدیریت» است. در هنگام عدم جمع «کار فردی» پیش میرود و احتمال خطا بسیار است.

بنا براین عمل مسئول کامنت که بر اساس « درک خود از مقررات-آزادی عمل » صورت گرفته با کیفیت «درست-خطا» قابل پذیرش است. من با توجه به کامنتهای منتشر نشده دیدم هر کدام شامل یک اصل از مقررات میشود و می تواند عدم انتشار بخورد. ازجمله:
به دلیل : تکراری بودن کامنت-عدم اعتراض با ایمیل-منحرف و مسموم کردن جو بحث - توهین مستقیم و غیر مستقیم ووو

اما در این کامنتها هیچ کامنتی به دلیل مخالف بودن ایده با ایده ی مسئول کامنت عدم انتشار نخورده است. به این دلیل هم اتهام «سانسورچی- و پخش تصاویری در این رابطه» را «توهین و اتهام به مسئول کامنت» میدانم. دوستان معنی سانسور و عدم انتشار را قاطی کرده اند. منظور از استعمال کلمه ی سانسور «حذف اندیشه ی مخالف» است. اما منظور از «عدم انتشار» منتشر نکردن کامنت به دلیل نقض مقررات به تصمیم مسئول است.
--
دخالت فردی در کار یک مسئول نتیجه اش بهتر از این نمیشود. نقد عمل مسئول به عهده ی جمع باید باشد.وقتی جمع غایب است
طرح مسئله به شکل پیاده شده تبدیل به تبلیغات علیه مسئول میشود. و هیچ مشکلی را حل نمیکند و بر مشکلات نیز میافزاید.
-
ادامه در کامنت دیگر